EET Europarts tager innovativt og prisvindende headset til Norden og Baltikum

EET Europarts er altid på udkig efter nye spændende produkter, som kan komplimentere virksomhedens eksisterende sortiment og sikre, at der er produkter for enhver smag.

Da man ved årets elektronikmesse CES 2018 i Las Vegas falder over nuraphone fra den australske producent nura, er der da heller ikke tvivl om, at dette produkt passer perfekt til EET’s salgskanaler.

”Hos EET har vi, qua vores eksisterende sortiment af kvalitetsprodukter indenfor blandt andet audio, banet vejen til en lang række gode salgskanaler og dækker således både Hi-Fi specialister og forhandlere indenfor fashion og lifestyle i hele Norden. Et audio-produkt af den kvalitet, som nuraphone kan præstere, passer perfekt til vores salgskanaler, og vi glæder os til at kunne bringe dette innovative produkt i handlen i både Norden og Baltikum”, siger Allan Friis, Sales Director, Retail hos EET Europarts.

Det banebrydende headset nuraphone udmærker sig særligt ved den helt unikke pasform, som forener to velkendte formfaktorer nemlig in-ear og over-ear. Det prisvindende design understøtter i den grad lydoplevelsen, der efterlader brugeren med en helt særlig fornemmelse af bassen, idet et dobbeltlag støjisolering sikrer, at ingen støj trænger ind og ingen musik slipper ud. nuraphone leverer samtidig en personaliseret lyd, idet headsettet måler din hørelse og tilpasser lyden derefter. Endelig byder nuraphone på musikaktiveret køling, der ved hjælp af Tesla ventiler holder ørerne kølige og komfortable under brug.