Salesforce introducerer Einstein Voice og åbner en ny af konversationsdrevet CRM

Salesforce, den globale leder inden for CRM, lancerer nu Einstein Voice, en ny platform der gør det muligt for millioner af Salesforce brugere at benytte tale som redskab.

Med Einstein Voice kan enhver bruger blive i stand til at tale med deres Salesforce løsning, hvilket åbner op for helt nye muligheder for medarbejderne til at arbejde smartere og skabe relationer med kunderne på helt nye måder.

“Vi befinder os midt i et fantastisk teknologisk skifte hvor styrken i at kunne bruge stemmen fundamentalt  ændrer den måde vi arbejder på,”siger Parker Harris, medgrundlægger og CTO, Salesforce. “Einstein Voice vil bane vejen i en ny era af talebaseret CRM, levere nye niveauer af produktivitet og omdefinere kundeoplevelsen med stemme-teknologi.”

Stemmen er det nye Enterprise UI

Indtoget af stemme-baserede teknologier viser et hidtil uhørt tempo indenfor computer-innovation i den fjerde industrielle revolution, og den vidtstrakte påvirkning det har, på den måde vi lever og arbejder. Den sammensmeltning af forbundne enheder og fremskridt i håndteringen af sprog og tale gør hastigt stemme-aktiverede interfaces allestedsværende. I dag har en ud af fem voksne amerikanere såkaldte “smart speakers” i deres hjem,og  Capgemini forudser at i 2021, vil 40 procent af forbrugerne benytte stemmeteknologi til deres apps og websites for at udføre en række aktiviteter – fra søgninger til shopping. For virksomheder, repræsenterer dette mere end blot een ny måde at interagere med teknologi, det er en helt ny måde at være i kontakt med kunder og genopfinde forretningsmodeller.

Einstein Voice Assistant sætter turbo på produktiviteten

Einstein, der er Salesforce’ AI platform, leverer allerede mere end tre milliarder forudsigelser og indsigter hver dag, og hjælper kunderne med at tage bedre og mere vigtige beslutninger ved at fungere som en intelligent CRM assistent på tværs af salg, service, marketing, handel med mere. Nu tilbyder Salesforce den samme stemmeteknologi, der driver de bekvemme og effektive oplvelser vi kender som forbrugere, inde i Salesforce med Einstein Voice. Ved at bevæbne brugerne med muligheden for at tale med deres Salesforce løsning på enhver enhed, giver Einstein Voice Assistant og Einstein Voice Bots alle mulighed for at blive mere effektive og arbejde smartere – uanset hvor de befinder sig.

Med Einstein Voice Assistant, kan brugerne:

  • Opdatere Salesforce mundtligt: Einstein Voice Assistant fjerner besværet med gentagne administrative opgaver såsom data indtastning, og giver brugeren tid til andet ved simpelthen at gøre det muligt at diktere opdateringerne direkte til Salesforce Mobile App. Einstein Voice Assistant vil automatisk transformere ustruktureret stemme-data til handling gennem at opdatere Salesforce-arkiverne, advisere team-medlemmer og etablere opgaver. Med Einstein Voice Assistant, bliver brugerne i stand til nemt at opdatere Salesforce i real-time og drive deres forretning uanset hvor de befinder sig.
  • Få personlige daglige briefinger: Salesforce brugere vil være istand til at starte hver dag med en tilpasset information af deres Salesforce-nøgletal og prioritere dem via deres foretrukne voice assistant. Daglige briefinger kan nemt bliver konfigureret af administratoren til at fokusere på det område brugeren ønsker – fra den daglige planlægning og opdateringer af nøglemuligheder, til oversigt over teamets pipeline.
  • Udforsk Salesforce dashboards: Stemmekommandoer gør det muligt for brugeren nemt og hurtigt at bringe de afgørende informationer frem, de har brug for i Salesforce. I stedet for manuelt at åbne og sortere de forskellige dashboards, kan brugeren nu hente Einstein Analytics dashboards frem og minutiøst bore sig ned i detaljen—alt sammen med brug af stemmen. For eksempel kan en salgschef hente møder om pipeline gennemgang ved helt enkelt at bede Einstein hente det relevante pipeline dashboard, dykke ned i en specifik region og identificere deres bedste lokale muligheder.

Einstein Voice Bots leverer intelligente oplevelser:

I det Einstein er bygget på Salesforce platformen, vil kunderne også være i stand til at bygge deres egne stemmestyrede bots på Einstein Bot Platformen der er koblet til Salesforce CRM data og integreret med anvendelsen af smart speakers. Einstein Voice Bots gør virksomheder I stand til at skabe tilpassede stemme-kontrollede interaktioner til deres kunder og medarbejdere.

  • Byg stemme bots med simple klik, ikke kode: Administratorer vil være i stand til enkelt og hurtigt at bygge stemme-styrede botter, der er forbundet med Salesforce, blot ved at benytte nogle få klik og overføre dem til Google Assistant og Amazon Alexa. For eksempel kan en biludlejning aktivere en Einstein Voice Bot til at gøre deres kunder i stand til at opdatere en reservation med en enkelt stemmekommando til deres foretrukne smart speaker. Einstein Voice Bot vil så udtrække svar og informationer fra Service Cloud og dele verbale svar for hurtigt at løse kundens udfordring.
  • Anvend din voice bot til at brande dit firma: Einstein Voice Bots kan nemt blive tilpasset til at matche firmaets branding og levere en strømlinet og ensartet kundeoplevelse. For eksempel kan en biludlejning skabe deres egen kommando med hjælp af Einstein Voice Bots, så deres kunder kan opdatere reservationer ved blot at spørge Google Assistant eller Alexa.
  • Einstein ved Dreamforce

    Der vil være mulighed for at lære om de seneste muligheder med Einstein ved Dreamforce i San Fransisco, den 25. – 28. september 2018. Dreamforce samler mere end 170,000 Trailblazers, globale ledere og visionære til fire dage med inspiration, innovation, lighed og underholdning. Mød os eventuelt ved vores Einstein keynote (Onsdag,  den 26. september, 12:00 PM PT i Moscone North) hvor man kan høre mere om Einstein Voice, eller besøg os i ”the Einstein Ridge” på tredie sal i Moscone West.