Vi favner fortiden for at skabe fremtiden
Hjem LEVERANDØR Vi favner fortiden for at skabe fremtiden

Vi favner fortiden for at skabe fremtiden

Af Redaktionen

Nu da Brother fejrer sit 110. år som virksomhed, benytter vi lejligheden til at reflektere over vores rige historie og de muligheder som teknologien tilbyder på.

Vi favner fortiden for at skabe fremtiden 2Og ikke mindst behovet for vedholdenhed og det spændende potentiale som AI (kunstig intelligens) har at tilbyde.

I mere end et århundrede har Brother konsekvent arbejdet med at diversificere og reagere på skiftende tider og forretningsmiljøer.

Brother blev grundlagt i 1908, og var da en lille virksomhed, der reparerede og servicerede symaskiner i Nagoya, Japan. I dag opererer Brother i mere end 40 lande og regioner.

Vi er stolte over vores mangfoldige produktportefølje, der spænder lige fra printere og alt-i-én printere til industrielt udstyr og løsninger, der optimerer de forskellige kontorfunktioner.

Der kan ikke herske nogen tvivl om, at Brother har opnået noget sjældent ved konstant at stræbe efter at afdække og opfylde virksomheder og privates behov – over hele verden.

Dette, kombineret med vores kundeorienterede ‘At your side’ tilgang har gjort det muligt for vores virksomhed at overleve og trives i imponerende 110 år.

Uanset om det gjaldt syning, maskinskrivning eller printteknologi, så har vi altid bestræbt os på at præsentere innovation i vores nye produktlinjer og individuelle modeller. Se en produkttidslinje her.

I dag er dette fokus på fremtiden så stærkt som nogensinde, da vi ser frem til de næste faser af den teknologiske udvikling og flere individualiserede løsninger, som vores Managed Print Service-tilbud (MPS) og vores bærbare teknologi, AiRScouteren.

I anledning af vores 110. jubilæum sagde præsidenten af Brother Industries Ltd, Toshikazu Koike: “Lige siden Brother startede som et firma, der reparerede symaskiner, har vi skabt forskellige produkter i ‘At your side’ ånden, som altid sætter kunderne først.”

Han forklarede, at Brother-brandet fortsat vil arbejde hen imod at blive en mangesidet virksomhed med et modstandsdygtigt DNA. En virksomhed, der skaber gode resultater og kontinuerligt udvikler og vokse ved at imødekomme udfordringerne, der følger med miljøforandringer og tidernes skiften.”

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>