CatalystOne rebrander sig selv, som en del af en ambitiøs vækstplan

CatalystOne rebrander sig selv, som en del af en ambitiøs vækstplan.

CatalystOne Solutions, en førende leverandør I det Nordiske marked for human capital management (HCM) software, forsætter med at styrke deres organisation og produkttilbud for at understøtte deres ambitiøse vækstplaner.

En komplet forbedring af deres brugergrænseflade og corporate brand

I løbet af det sidste år har CatalystOne arbejdet parallelt på at en komplet forbedring af både deres corporate brandidentitet, så vel som brugergrænsefladen på deres HR-system.

“Motiveret af vores ambition om at skabe den optimale brugeroplevelse, fra start til slut, har vi dedikeret os til denne totale rebranding proces. Vi indså at efter 15 år, reflekterede vores corporate brandidentitet og brugergrænsefladen i vores software ikke hvem vi er, som virksomhed og software leverandør”, udtaler Hope Mears Østgaard, VP Marketing CatalystOne Solutions. ”CatalystOne er passioneret omkring mennesker – alt hvad vi laver fokusere på mennesker, hvilket har været vores mantra igennem hele projektet, både når vi har arbejdet med brugeroplevelsen i vores HR software suite og den overordnede brandoplevelse.”

”Vores rebranding er en vigtig del af vores vækststrategi og forbereder virksomheden til at kunne håndtere endnu større udfordringer – både i de Nordiske markeder men også i større grad i de andre europæiske markeder”, siger Avtar S. Jasser, CEO CatalystOne Solutions. ”Over de sidste par år er vores organisation vokset med 40% og vi har i gennemsnit forøget vores omsætning med 40% pr år. Vores ambition er at skabe en unik oplevelse igennem hele kunderejsen – som er dybt forankret i vores virksomhedskultur – hvilket vil differencer os fra de globale leverandører og yderligt accelerere vores vækst”.