Telenor og Salling Group forlænger samarbejde
Hjem Nyheder Et flerårigt partnerskab mellem Telenor og Salling Group bliver forlænget

Et flerårigt partnerskab mellem Telenor og Salling Group bliver forlænget

Af Redaktionen

Telenors shop-in-shop-butikker vil således fortsat komplementere sortimentet i 15 Bilka-varehuse de næste tre år.

Telenor har samtidig igangsat et re-design af butikkerne, så de får Telenors egenudviklede box-format, der gør indretningen mere fleksibel og giver mere plads til salg af mobiltilbehør.

Telenor og Salling Group har netop forlænget deres samarbejde, der omfatter 15 shop-in-shop-butikker fordelt på Bilka-varehuse landet over. Telenor har samtidig investeret i et re-design af butikkerne, så de alle ved udgangen af første kvartal 2022 er omdannet til Telenors eget butikskoncept ’box’. Det fornyede samarbejde og de re-designede butikker er udtryk for et ønske om at være tilgængelig for kunderne på en effektiv og relevant måde:

”Vi vil være til stede dér, hvor kunderne er. Derfor er vi rigtig glade for at kunne forlænge aftalen med Salling Group. Med samarbejdet gør vi det nemt for vores kunder at besøge en Telenor-butik og få service og rådgivning. Vores investering i et re-design gør os i stand til at udnytte butiksarealet på en bedre og mere appellerende måde, så vi i højere grad kan inspirere kunderne og fx tilbyde mere tilbehør,” siger Christian Drejer, der er Head of Channels i Telenor Danmark.

Hos Salling Group er man også glade for at forlænge et flerårigt godt partnerskab:
”Vi er glade for, at Salling Group og Telenor har forlænget et godt samarbejde. Telenors produkter er et godt supplement til Bilka´s sortiment og er med til at give kunderne en god serviceoplevelse, når de besøger vores butikker. Vi glæder os til, at Bilka-kunderne bliver mødt af nye flotte Telenor butikker i udvalgte Bilka-varehuse fremover,” siger Mark Nielsen, der er direktør for Bilka.

Ideel platform for høj tilgængelighed
Telenor og Salling Group forlænger samarbejdeI 2020 åbnede Telenor de første butikker med box-konceptet i storcentre Roskilde og Ballerup. Konceptet indebærer et komprimeret og modulopbygget butiksformat, hvor kunderne får adgang til service og et bredt sortiment af produkter på færre kvadratmeter end i en normal telebutik.

”Med box-indretningen kan vi udstille varer på alle sider af butikken – både ’indeni og udenpå’. Den gør det også nemt at ændre udstillingen, når vi får nye varer hjem eller kører særlige kampagner. Vores foreløbige erfaringer med box-konceptet har oversteget alle forventninger og de egner sig rigtig godt til vores placeringer ved Bilka, hvor der er høj trafik,” siger Christian Drejer fra Telenor.

Telenors plan for re-design af butikker til box-konceptet
– 
Telenor shop-in-shop i Bilka Kolding d. 8. oktober 2021
– Broen Shopping i Esbjerg d. 15. Oktober 2021
– Waves Shopping i Hundige i Q1 2022
– De resterende Telenor shop-in-shop i Bilka (14 stk.) i Q1 2022

Telenor tæt på kunderne
Telenor har gennem tiden søsat en række tiltag til at understøtte ambitionen om at være nemt tilgængelig for kunderne. For eksempel bærer åbningstiderne i kundeservice-titlen som markedets længste åbningstid – nemlig kl. 7-23 alle hverdage og lørdage. I 2020 åbnede de første to Telenor box-butikker, hvor vrangen var vendt udad på butikken, således at sortimentet blev mere tilgængeligt. I maj i år åbnede Telenor branchens første virtuelle butik, der kombinerer fordelene ved en fysisk forretning og en webshop.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>