GROHE åbner branchens første digitale oplevelses-hub
Hjem BÆREDYGTIGHED GROHE åbner branchens første digitale oplevelses-hub

GROHE åbner branchens første digitale oplevelses-hub

Af Redaktionen

GROHE har verdenspremiere på en ny digital platform, GROHE X, der både fungerer som en virtuel messe og som første skridt på en ny digital rejse for brandets kunder og interessenter.

GROHE åbner branchens første digitale oplevelses-hub

Med en række skræddersyede digitale arrangementer markerer GROHE i dag åbningen af sanitetsbranchens første digitale oplevelseshub, GROHE X.

På grund af covid-19- pandemien har GROHE trukket sig fra verdens førende messe for vand og sanitet, ISH, her i marts måned og lancerer som alternativ GROHE X som et nyt digitalt mødested for brandets kunder og interessenter

GROHE X er dog ikke kun en erstatning for messeaktiviteterne som en virtuel messe, men er udviklet som branchens første digitale oplevelses-hub, hvor de besøgende får mulighed for at skabe deres egen individuelle brandoplevelse takket være informativt og inspirerende multimedieindhold, der er målrettet behovene hos de professionelle forretningspartnere og forbrugere.

Platformen byder samtidig på helt nye måder at interagere på med online kontakt til GROHE-brandeksperter og dedikeret faglig support fra teknikere, konsulenter mv. Formålet er, at GROHE X skal bringe verden tættere sammen som en platform til engageret udveksling af ideer med støtte fra GROHEs eksperter.

Ud over at samle store mængde af inspirerende redaktionelt indhold på ét sted, lanceres platformen med en række funktioner og events, der er skræddersyet til GROHEs forskellige interessenter som installatører, grossister, arkitekter og designere samt forbrugere.

Det nye sted at mødes

”I en tid hvor mulighederne for ansigt til ansigt-møder er begrænsede, sikrer GROHE X et nyt miljø til samarbejde og deling af ideer med vores kunder. Platformen er første skridt på en ny digital rejse sammen med vores kunder, som konstant vil blive udviklet og udvidet i takt med deres behov,” fortæller Poul Christian Pedersen, leder af GROHE Danmark

”Med skræddersyet indhold, der er nøje tilpasset den enkelte målgruppe, afspejler GROHE X også vores nye kommercielle strategi, som blev introduceret sidste år. Baseret på omfattende feedback fra GROHEs kunder, udviklede ledelsesteamet en go-to-marked tilgang, der tilbyder en differentieret produktportefølje og dedikerede tjenester til hver af målgrupperne. Fokus på kundernes behov og ambitioner har også en central betydning for de nye produkter, som GROHE vil præsentere på GROHE X i fremtiden,” fastslår Poul Christian Pedersen og tilføjer:

”Vi har meget store forventninger til GROHE X, som understreger GROHE’s innovative tilgang til markedet og forståelse for, at nye udfordringer giver helt nye muligheder.”

Gå på opdagelse på GROHE X her

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>