Infinidat meddelte i dag, at Eric Herzog er blevet udnævnt til Chief Marketing Officer (CMO).
Herzog, som er tidligere topchef hos de globale lagerudbydere EMC og IBM, slutter sig til Infinidat og rapporterer til Infinidats CEO Phil Bullinger.
Herzog har mere end 30 års erfaring og dokumenteret succes i enterprise storage-industrien, hvor han har stået I spidsen for alle aspekter af marketing, produktstyring og forretningsudvikling i både nystartede virksomheder og Fortune 500-virksomheder. Han er blevet anerkendt som “Årets Markedsfører/CMO” (januar 2021), “Top 100 Hybrid Cloud Influencers” (marts 2021) og “Top 100 AI og Big Data Influencers” (marts 2020).
“Infinidat er den mest innovative enterprise storage-virksomhed at scale i verden i dag, der leverer en AI-drevet set-and-forget tilgang med hidtil uset 100 % tilgængelighed, overlegen ydeevne, der er hurtigere end all-flash-alternativer, en omfattende lagersoftware defineret portefølje og lavere samlede omkostninger,” udtaler Eric Herzog, ny CMO hos Infinidat.
I sin nye rolle som CMO for Infinidat vil Herzog lede virksomhedens globale marketing- og brandstrategi og eksekvering. Hans ansvar spænder over produktmarketing, go-to-market-strategier, brand-building, marketingprogrammer, strategisk kommunikation, konkurrenceanalyser og styrkelse af relationer med industriens influencers og interessenter.