Kasper Schmeichel folder fremtiden ud i Samsung-kampagne
Hjem Nyheder Kasper Schmeichel folder fremtiden ud i Samsung-kampagne

Kasper Schmeichel folder fremtiden ud i Samsung-kampagne

Af Redaktionen

“Do you Flip or Fold?”

Det spørgsmål stiller Samsung til Kasper Schmeichel i en ny kampagne, som markerer starten på et længere ambassadørsamarbejde med den populære målmand.

Det lidt kryptiske spørgsmål dækker over, at han som ambassadør skal stå på mål for Samsungs nye generation af foldbare telefoner og derfor skal vælge, om han helst vil bruge den mindre Galaxy Z Flip3, der kan foldes på midten og blive helt kompakt, eller den store Galaxy Z Fold3, der udfoldet får størrelse som en tablet. Hvad Danmarks nummer 1 vælger, må du se filmen for at finde ud af: http://samsung.com/dk/mobile/flip-or-fold

I kampagnefilmen viser Kasper Schmeichel sammen med Samsung, hvad mulighederne blandt andet er i foldbare telefoner; et kamera, der selv kan stå på græsset og filme træningen eller kan bruges til en håndfri fælles-selfie.

For Samsung er Kasper Schmeichel den perfekte ambassadør for de nyskabende foldbare telefoner, der sætter nye standarder for mobil innovation:

Kasper Schmeichel folder fremtiden ud i Samsung-kampagne”Essensen af vores virksomhed er at gøre det, der ikke er muligt. Vi vil konstant skubbe til grænserne, og den nye generation af foldbare telefoner er et af de bedste eksempler på dette: Selvfølgelig kan vi da bøje glas, selv om det umiddelbart virker umuligt. Dén fandenivoldske dedikation finder vi også i Kasper, og derfor var han det naturlige valg for os,” siger Claus Holm, som er IM Director og Landechef i Samsung Danmark.

Kasper Schmeichel er helt enig i matchet:

”Samsung siger ’Do What You Can’t’ og det kan jeg 100 procent identificere mig med. Jeg har altid troet på det umulige. Hvis folk har fortalt mig, at der var noget, jeg ikke kunne gøre, så har det kun gjort mig endnu mere tændt på at arbejde hårdt for at nå mine mål.”

Og så spiller det også ind, at han med samarbejdet med Samsung har kunnet rykke op i en ny liga på telefon-fronten:

”Min telefon spiller en kæmpe rolle i mit liv som fodboldspiller. Den er først og fremmest kontakten til min familie, men den er også adgangen til film og underholdning på de lange busture. Så kun det bedste er godt nok.”

Kampagnen løber lige nu på Samsungs egne kanaler.

Samsungs samarbejde med Kasper Schmeichel er en del af et nordisk initiativ, der blandt andre tæller den norske fodbold-komet Erling Haaland og den finske racerkører Kimi Räikkönen. Missionen er at inspirere folk til at følge deres passion.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>