KONE styrker sit partnerskab med Orange Business Services og migrerer global kontaktcenter-infrastruktur til skyen

Den globale elevator- og rulletrappeproducent KONE udvider sit samarbejde med Orange Business Services.

KONE styrker sit partnerskab med Orange Business Services og migrerer global kontaktcenter-infrastruktur til skyen

Som et led i KONEs strategi om at levere slutbrugeroplevelser af høj kvalitet i hele verden, har de besluttet at flytte deres globale kontaktcenterløsning til skyen.

KONEs kundecentre er en vital del af den kundeservice, der ydes til slutbrugere og forretningskunder og de spiller en kritisk rolle i tilsynet af elevatorernes drift, service og tekniske data.

Ved at flytte kontaktcenterinfrastrukturen til skyen kan KONE drage fordel af øget skalerbarhed, fleksible omnichannel-funktioner, intelligent opkaldsrouting og indbygget sikkerhed. Kontaktcentret kan håndtere e-mails, opkald samt tage sig af alarmer fra elevatorer over hele verden. Det hele er integreret i KONEs fjernovervågningsplatform.

Orange Business Services spiller en vigtig rolle i vores digitale transformation og hjælper os nu med at migrere vores kontaktcenterløsning til skyen. Dermed kan vi forbedre kundeoplevelsen og bane vejen for yderligere innovation i vores kundesupport” siger Antti Koskelin, Chief Information Officer hos KONE.

Som en del af aftalen har Orange etableret fem globale kontaktcenterhubs for at forenkle og optimere organisationen og udskiftet den tidligere en lokationsbaserede infrastruktur med skyen. Løsningen spænder over 35 kontaktcentre fordelt på samtlige kontinenter.

” Vi er stolte over at have KONEs fortsatte tillid til at forbedre og innovere deres forretningskritiske kundesupportfunktion. Vores globale cloud-ekspertise og erfaring vil bidrage til at give KONE en optimeret og fleksibel løsning med øget skalerbarhed, lavere omkostninger og flere innovationsmuligheder,” siger Fabrice de Windt, Senior Vice President, Europe, Orange Business Services.