Ny cloudbaseret abonnementsløsning forbedrer printoplevelsen
Hjem CLOUD Ny cloudbaseret abonnementsløsning forbedrer printoplevelsen

Ny cloudbaseret abonnementsløsning forbedrer printoplevelsen

Af Redaktionen

Automatisk levering af produkter, dag til dag-service og integrerede sikkerheds- og produktivitetsløsninger giver en simpel og bekymringsfri printoplevelse, der passer til det fleksible arbejdsliv.

På dette års HP Reinvent annoncerede HP Inc. HP Managed Print Flex, en ny cloudbaseret Managed Print Service (MPS) abonnementsløsning, der hjælper virksomheder med at optimere omkostninger.

Servicen forenkler administration, forbedrer produktiviteten og leverer fleksibilitet, der skaleres og tilpasses til virksomhedens behov, som det udvikler sig. Denne forenkling og HP’s Smart Pricing Plan frigiver budget og tid til virksomheder, som i stedet kan bruges på vigtigere områder.

Ny cloudbaseret abonnementsløsning forbedrer printoplevelsen“Efter halvandet år med hidtil usete forandringer er det blevet klart, at fleksibilitet er kommet i højsædet,” siger George Brasher, General Manager og Global Head, Print Services and Solutions, HP Inc. og fortsætter:

“Derfor har vi gjort print så enkelt og problemfrit som muligt. Vores innovative Smart Plan tilpasser sig automatisk baseret på, hvad der faktisk bliver udskrevet, så virksomheder får mere tid til at fokusere på det, der virkelig betyder noget.”

Basisabonnementet indeholder også:

  • Automatisk genopfyldning af forbrugsvarer, så man ikke løber tør for blæk eller toner
  • Break/fix tjeneste til når IT-problemer opstår. IT-support på stedet allerede næste dag, hvis problemet ikke kan løses eksternt
  • Kortsigtet 1 års engagement med automatisk fornyelse
  • HP Roam, så medarbejdere kan udskrive sikkert fra stort set hvor som helst
  • Alle printere konsolideres i et analysedashboard og faktureres under en enkelt kontrakt
  • Wolf Security pakke sikrer, at slutpunkter er konfigureret med de rigtige sikkerhedsindstillinger

Tilgængelighed

  • HP Managed Print Flex testes i øjeblikket med udvalgte forhandlere og kunder i USA, Storbritannien og Det forventes at blive bredt tilgængeligt i foråret 2022.

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>