Panasonic styrker kundeoplevelsen
Hjem NYHEDER Panasonic styrker kundeoplevelsen

Panasonic styrker kundeoplevelsen

Af Redaktionen

Nu lancerer Panasonic Heating & Cooling et initiativ, der med ny teknologi baseret på merged reality sætter øget spot på at levere en endnu bedre kundeoplevelse.

Panasonic styrker kundeoplevelsen

Karl Lowe, head of service hos Panasonic

I front for de nye tiltag står Karl Lowe, der tiltrådte stillingen som head of service for Panasonic Heating & Cooling service i hele Europa tidligere i år. Karl Lowe er en kompetent serviceleder og har 22 års erfaring fra HVAC-branchen.

Udover at ansætte Karl Lowe har Panasonic investeret i en ny softwareløsning, der skal være med til at optimere kundeservicen. Den nye løsning gør det muligt for Panasonic Heating & Cooling Solutions at fjerndiagnostisere fejl og problemer samt løse dem på afstand. På den måde kan dygtige ingeniører fokusere på at yde teknisk support i stedet for at bruge tid på fysiske besøg. Derved spares der også noget på CO2-regnskabet, og kundetilfredsheden øges i takt med, hastigheden for reparationer speedes op.

”Formålet med den nye tilgang til kundeservice er at give installatører, teknikere, ingeniører og kunder mulighed for at dele, hvad der sker i realtid med eksperter, der sidder langt væk. På den måde kan mindre serviceopgaver og instruktioner i, hvordan man reparerer produkterne, blive demonstreret i levende billeder og blive håndteret, ” siger Karl Lowe, head of service hos Panasonic.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>