Salesforce udvider produktpaletten med Consumer Goods Cloud og Manufacturing Cloud
Hjem CLOUD Salesforce udvider produktpaletten med Consumer Goods Cloud og Manufacturing Cloud

Salesforce udvider produktpaletten med Consumer Goods Cloud og Manufacturing Cloud

Af Redaktionen

Salesforce lancerer i dag to nye produkter – Consumer Goods Cloud og Manufacturing Cloud, der vil give markant støtte til de to brancheområder, og afhjælpe en række af de udfordringer de aktuelt står over for.

Salesforce udvider produktpaletten med Consumer Goods Cloud og Manufacturing Cloud“Consumer Goods Cloud giver bl.a. de kørende sælgere de redskaber, der skal til for at have mere succes i marken, samtidig med at de hjælper kunderne med både forretningsmuligheder og bedre relationer med deres retail-partnere,” udtaler John Strain, GM and SVP, Retail og Consumer Goods hos Salesforce.

Consumer Goods Cloud giver blandt andet mulighed for bedre styring af mødeplanlægning, afviking af møder, anvende Einstein AI til at optimere product placement samt opsamle ordrer og data fra kunden mens man står i butikken.

Aktuelt står 46% af de consumer goods ansvarlige inden for in-store retail afvikling – der bl.a. omhandler at den rigtige vare er på den rigtige hyld, på det rigtige tidspunkt –  uden en løsning på de udfordringer.

De forlader sig fortsat på print når det gæder mødeaftaler, gennemgang af  butikkerne og ordresedler.

Begge nye Salesforce-løsninger tager hånd om udfordringerne med behov for hurtig indsigt i de hastigt skiftende kundeforventninger, der er altafgørende for salg og vækst.

Det sker bl.a. ved at bringe salg og operations tættere på hinanden og nedbryde de siloer, der ofte er.

“Manufacturing Cloud bygger bro mellem salg- og operations teams og sikrer samtidig en mere forudsigelig og transparent drift, så de kan skabe dybere og mere tillidsfulde relationer med deres kunder,” siger Cindy Bolt, SVP og GM, Salesforce Manufacturing.

Manufacturing Cloud giver blandt andet bedre muligheder for at inkludere salgsaftaler og styre forecasting.

Ifølge en analyse fra Gartner mener 56% CEO’er, at digitale forbedringer har ført til vækst  i indtægterne. Men det er ikke alle, der er skiftet til skyen og ny teknologi, der er fortsat mange virksomheder inden for både produktion og consumer-vendte brancher der anvender en mere old-school tilgang. Men nu er der håb for dem forude, til også at kunne sætte fokus på effektivitet og vækst via teknologi.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>