Sixt All-inclusive – Ingen bekymringer, blot masser af køreglæde!

Sixt Danmark lancerer d. 20. august en ny mobilitetsløsning: Sixt All-inclusive. Danskerne får et bilabonnement til konkurrencedygtige priser, hvor alt er inkluderet i den månedlige ydelse.

Sixt Danmark lancerer et nyt bilabonnement, der skal gøre det bekymringsfrit at have bil. Bilen har altid været forbundet med en enorm frihed, men ubehagelige overraskelser har også været en stor del af pakken, hvis man ønskede at kalde sig bilejer. I biludlejningsbranchen har man i en længere årrække forsøgt at forenkle det at have bil og fulgt med samfundstendenserne om at gå fra at eje til at leje. En trend der blandt andet udspringer fra musik- og filmbranchen, hvor abonnementsløsninger såsom Spotify i dag dominerer markedet.

Adm. Direktør for Sixt Danmark, Søren Lithander udtaler: ”Med udviklingen og teknologien følger nye muligheder for at tilbyde danskerne bilen uden bekymringer. Derfor har vi hos Sixt Danmark tænkt i helt nye baner.”

Med Sixt All-inclusive kombinerer man fordelene fra traditionel leasing og fleksibel billeje. Sixt All-inclusive skal være et bilabonnement hvor bekvemmelighed, gennemsigtighed, frihed og økonomisk overblik er nøgleordene, der skaber tryghed i en travl hverdag.

Søren Lithander, Adm. Direktør, fortsætter: ”Med Sixt All-Inclusive formår vi at levere en totalløsning, som skaber personlig frihed og økonomisk overblik hos danskerne. Vi skaber en hverdag for kunden hvor biludgifter ikke længere er en bekymringsfaktor. Det vil for de fleste lyde som lidt af et drømmescenarie, men med Sixt All-inclusive bliver denne drøm til virkelighed. Ingen bekymringer, blot masser af køreglæde og fleksibilitet!

Sixt All-inclusive udfordrer traditionelt bilejerskab og leasing på flere fronter. Ikke nok med at udgifter som forsikringer, service og ejerafgift er inkluderet i prisen, så kan kunden tilmed pause sit abonnement i en måned, hvis sommeren eksempelvis byder på ferie i udlandet. Det individuelle kørselsbehov kan desuden variere meget fra person til person, hvilket man hos Sixt imødekommer ved at tilbyde kunderne adskillige km-pakker samt mulighed for at vælge bilen i netop det antal måneder behovet eksisterer.