I dag lancerer mobil- og internetselskabet Telenor et helt nyt brandunivers:
“Gør hver dag bedre,” hvor magien lukkes ind i hverdagen, og der er fokus på kundernes gode oplevelser, når de bruger mobilen.
Telenor har landets mest udbyggede mobilnetværk og leverer den digitale infrastruktur, som muliggør de mobil- og internetforbindelserne, der forbinder danskerne og gør, at vi kan se dét indhold, som betyder mest for os.
Mobiltelefonen er blevet en integreret del af vores hverdag, og er blevet et vigtigt redskab til at strukturere dagligdagen, et arbejdsredskab og et sted, hvor vi møder hinanden og lader os underholde og inspirere.
”Med Telenors nye brandplatform ønsker vi at slippe fantasien løs og sætte fokus på, hvordan mobilen og digitale platforme hjælper med at gøre hverdagen magisk og giver os mulighed for at fylde vores liv med alt det – eller dem -, vi elsker.”
”Der er så uendelig meget derude at gå på opdagelse i, lige fra FaceTime med børnebørnene til de øjenåbnende podcasts, de lange telefonsamtaler, online gaming med vennerne, en Netflix-serie, boligindretningsinspiration og en sjov snap fra en ven. Intet kan selvfølgelig erstatte den fysiske kontakt og nærværet mellem mennesker, men vi synes at mobilen er et magisk supplement”, lyder det fra Tor-Arne Fosser, direktør for privatmarkedet i Telenor Danmark.
Den nye kommunikationsplatform fokuserer på alle depositive oplevelser kunderne har med Telenors løsninger, og det er et kommunikationskoncept, som krydrer en helt almindelig dansk hverdag med overraskende og inspirerende magi. Det er en opfordring til alle om at fylde sit liv med alt det de elsker og gøre hver dag bedre. Den ny brandplatform, skal styrke selskabets synlighed og understøtte en langsigtet strategi om at skabe mest mulig værdi for kunderne og gøre det nemt og enkelt at være kunde i Telenor.
Musikken til det nye brandunivers er hentet fra nummeret ”My Favorite Things”, som er kendt fra musicalen ”The Sound of Music”. Teksten beskriver fantasi, glæde og drømme, og at man skal huske på alle de ting man elsker. Musikken spiller rigtig godt sammen med den opfordring, der ligger i det nye brandunivers, om inspirerende magi og at fylde sit liv med alt det man elsker.
Altafgørende at skille sig ud
“I et så konkurrencepræget marked som det danske telemarked, er det altafgørende at skille sig ud, og at vi får fortalt kunderne, hvordan de forbindelser og tjenester, vi dagligt leverer til 1,6 millioner danskere, kan være med til at gøre hver dag bedre for vores kunder”, fortsætter Tor-Arne Fosser. Den nye brandplatform rulles ud via kampagner og i Telenors butikker og kanaler, og vil blive understøttet af nye produkter og initiativer, der alle har til hensigt, at gøre hver dag bedre og nemmere for Telenors kunder.
Brandplatformen er skabt i samarbejde med reklamebureauet &Co.