Udvikling i shopperadfærden
Hjem NYHEDER Udvikling i shopperadfærden

Udvikling i shopperadfærden

Af Redaktionen

Måden hvorpå vi shopper efter produkter og services er i konstant udvikling.

Udvikling i shopperadfærden 2Teknologien har skabt et digitalt detaillandskab af webshops uden geografiske begrænsninger, og den fysiske butik ændrer sig ved at integrere teknologien i butikken og skabe bedre forbindelser til den digitale verden.

For at kunne udvikle de rette markedsstrategier og shopper marketing programmer er man nødt til at forstå udviklingen og dens konsekvenser. I en ny rapport har analysebureauet Ipsos derfor undersøgt 5 centrale forandringer, der påvirker vores måde at shoppe på:

  1. Øget kompleksitet i valget af produkter og services fremmer brugen af genveje i beslutningstagningen.
  2. Præferencer påvirker beslutningstagningen før besøget i butikken.
  3. Den digitale revolution genopfinder shopperadfærden.
  4. Nye disruptive e-commerce løsninger udvikles hver dag.
  5. Omnichannel samler den fysiske og digitale verden.

I The Evolution of Shopper Behaviour kan du læse mere om hver af de 5 forandringer og deres konsekvenser.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>