Verizon Business indgår aftale om at købe BlueJeans

Den cloud-baserede videokonference- og eventplatform udvider Verizon Business’ portefølje af kommunikationstjenester

Verizon Business indgår aftale om at købe BlueJeans 1
Tami Erwin, CEO for Verizon Business

Verizon Business har indgået aftale om at erhverve videokonference- og eventplatformen for virksomheder, BlueJeans Network. Med aftalen udvider Verizon sin samlede portefølje af kommunikationstjenester.

En bred vifte af virksomheder, fra mindre SMV’er til nogle af verdens største brands, anvender i dag BlueJeans’ cloud-baserede tjenester, og BlueJeans har spillet en vigtig rolle i at hjælpe virksomheder med at holde gang i den daglige drift i den nuværende situation, hvor så mange er tvunget til at arbejde hjemmefra.

Aftalen betyder, at Verizons kunder med det samme kan begynde at benytte BlueJeans’ enkle og pålidelige mødeplatform på Verizons globale netværk.

BlueJeans bliver desuden dybt integreret i udrulningen af Verizons 5G-produkter, som baner vej for realtidsløsninger til sektorer med stærk vækst som blandt andet telemedicin og fjernundervisning.

”I takt med at måden, vi samarbejder på, ændrer sig, er det afgørende for både private og offentlige virksomheder at have adgang til en omfattende pakke med målrettede tjenester, som er sikre og kan integreres med eksisterende værktøjer. Evnen til at samarbejde og kommunikere er for virksomheder i alle størrelser og sektorer blevet endnu vigtigere i løbet af de seneste måneder. Vi er glade for at kunne kombinere styrken i BlueJeans’ videoplatform med Verizon Business’ netværk, platforme og løsninger, der møder behovet hos vores kunder,” siger Tami Erwin, CEO for Verizon Business.

BlueJeans nævnes ofte som en af de førende leverandører af videokonference- og samarbejdsværktøjer, der inkluderer cloud-baserede møder og store, interaktive begivenheder, der er enkle, skalerbare og sikre. BlueJeans’ stiftere og topledelse følger med til Verizon for at lede den fortsatte vækst og innovation af platformen.