Visma e-conomic forenkler abonnementer til kunderne
Hjem LeverandørVISMA Visma e-conomic ændrer abonnementer til kunderne

Visma e-conomic ændrer abonnementer til kunderne

Af Redaktionen

Fra 1. april 2022 ændrer Visma e-conomic i sammensætningen af sine abonnementer til kunderne.

De hidtidige tillægsmoduler udgår med undtagelse af projekt- og lagerstyring, og kunderne får flere funktionaliteter.

Det sker for at forenkle og automatisere SMV’ernes administrative processer, så de i stedet kan bruge tiden på kerneforretningen.

Visma e-conomic, der står bag Danmarks førende regnskabsprogram, ændrer fra den 1. april 2022 sine abonnementer til kunderne.

Visma e-conomic forenkler abonnementer til kunderneTidligere har Visma e-conomic tilbudt deres kunder mere end 20 forskellige abonnementer, hvor de har kunnet tilvælge 11 forskellige tillægsmoduler. Dette ændres nu til blot fire forskellige abonnementer til enten virksomhedsejere eller revisorer/bogholdere. I de nye abonnementer er tillægsmodulerne lagt ind i pakkerne, så kunderne fra starten vælger, hvor digitale og automatiserede de vil være. Tillægsmodulerne udgår derfor helt med undtagelse af et lager- og projektstyringsmodul.

Ændringen sker på baggrund af en rundspørge blandt mere end 80.000 af Visma e-conomics kunder om deres ønsker til regnskabsprogrammet. Rundspørgen viste, at det skal være enklere at være kunde hos Visma e-conomic.

“De seneste år er der opstået nye muligheder for at digitalisere, automatisere og forenkle arbejdsgangene i regnskabet. Vi har derfor løbende tilføjet et væld af nye funktioner til e-conomic, men vi må også erkende, at det har øget kompleksiteten for kunderne. Vi har derfor spurgt mere end 80.000 kunder om, hvordan vi kan gøre det mere enkelt,” siger Lars Engbork, adm. direktør i Visma e-conomic. Han fortsætter:

“På den baggrund opdaterer vi nu abonnementerne i Visma e-conomic, så de nu understøtter regnskabsarbejdet digitalt, og det også fremover bliver så nemt som muligt at føre regnskab. På den måde kan vi frigøre mere tid til kerneforretningen hos kunderne. Samtidig understøtter ændringen de forventede krav i den nye bogføringslov om digital opbevaring af bilag, som alle kunder kan leve op til uden meromkostning. Yderligere bliver elektronisk fakturering gratis for alle kunder, som vil gøre samhandlen lettere for alle parter.”

Ændringen træder i kraft den 1. april 2022, og Visma e-conomic vil fra januar 2022 informere sine kunder om ændringen og sikre en så smidig overgang til de opdaterede pakker som muligt.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>