Jabra er stolte af at have udnævnt Sandrine Desbarbieux-Lloyd som Senior Vice President for Global Marketing, med virkning fra den 7. april 2025.
Sandrine skal drive markedsføringen af Jabra’s brancheførende headsets og speakerphones, software samt unikke AI-drevne video-konferenceløsninger.

Sandrine Desbarbieux-Lloyd som Senior Vice President for Global Marketing
Sandrine har stor erfaring med C-level marketing, digital transformation og AI fra tidligere lederstillinger hos bl.a. Meta, Tesco, Samsung og Avis. I hendes nye rolle kommer hun til at understøtte Jabra’s mål om at forme fremtidens arbejde gennem innovative løsninger med mennesket i centrum og fortsat cementere virksomhedens førende position indenfor professionelle løsninger til det moderne arbejdsliv.
“Jabra er mere end en teknologivirksomhed – det er et brand, der bringer folk tættere på hinanden og gør dem i stand til at arbejde problemfrit. Jeg er begejstret over at blive en del af et team, der er dedikeret til at gøre en reel forskel i den måde, vi forbinder os og samarbejder med hinanden på,” siger Sandrine Desbarbieux-Lloyd.
Sandrine overtager rollen fra Calum MacDougall, der fremover skal varetage rollen som præsident for Enterprise-divisionen hos GN, som har Jabra brandet.