Kendt youtuber får egen burger og milkshake hos burgerkæde
Hjem TELEKOMMUNIKATION Kendt youtuber får egen burger og milkshake hos burgerkæde

Kendt youtuber får egen burger og milkshake hos burgerkæde

Af Redaktionen

Alexander Husum, en af landets største YouTube-fænomener, får sin egen nachos-smagende burger og sliksmagende milkshake på menuen hos The Burger Concept landet over fra 1. juni til 30. august.

 For første gang får en kendt youtuber sin egen burger og milkshake på menuen hos The Burger Concept.

27-årige Alexander Husum lancerer lørdag den 1. juni en burger med crunchy chicken, chili cheesetops, guacamole og grønt samt en milkshake med sour fizzy-slikkugler, vanilje-shakemiks og flødeskum.

I forbindelse med lanceringen vil Alexander Husum være til stede hos The Burger Concept’s restaurant på Nørreport lørdag den 8. juni og i Bruuns Galleri i Aarhus lørdag den 22. juni fra kl. 10. Her kan fans få et håndtryk og en autograf.

– Muligheden for at lancere min helt egen burgermenu vækkede en gammel drøm til live. Selvom mine køkkenevner ikke er de største, var jeg fast besluttet på at skabe en burgeroplevelse ud over det sædvanlige. Jeg glæder mig virkelig til at dele den, siger Alexander Husum og tilføjer:

Kendt youtuber får egen burger og milkshake hos burgerkæde– Jeg har været rundt til alle byens burgersteder for at finde inspiration, men min burger skulle skille sig ud fra mængden. Derfor har jeg udviklet en burger med sprød paneret kylling, guacamole og creme fraiche-dressing, der smager af nachos. Den ledsages af en milkshake med surt knasende slik, som efterlader den mest blå tunge i byen.

Husum-burger og Husum-shake vil være på menukortet i perioden 1. juni til og med 30. august hos The Burger Concept’s 15 burgerbarer fordelt i landet og hos takeaway-portalerne Wolt, Just Eat og Hungry.

 Ikke set før

Husum-burger og Husum-milkshake er udviklet af Alexander Husum i samarbejde med The Burger Concept’s danske gastronomer. Ifølge Simon Franck Jakobsen, direktør og medejer hos The Burger Concept, er varianterne ikke set før i det danske marked.

– Alexander Husum er kendt for sin kreativitet og evne til at tænke ud af boksen, og det har han overført til sin signaturburger og -milkshake. Vores DNA er at forny og variere vores udbud, og det har været fantastisk at samarbejde med en af landets største youtubere om netop det, siger Simon Franck Jakobsen.

Alexander Husum viser udviklingen af sin burger på YouTube. Se videoen her.

 

 

 

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>