TCL lancerer i november sit hidtil største udstillingsprojekt i butikkerne for at øge kendskabet til sit nye tv, TCL NXTFRAME TV, sammen med andre tv-modeller.
Projektet omfatter et stort antal installationer af dedikerede displayenheder i Elkjöp-butikker i hele Norden.
Med dette initiativ ønsker TCL at skabe en klar synlighed i butikkerne, som tiltrækker kunder og giver dem mulighed for at opdage TCL NXTFRAME TV og TCL’s andre TV-modeller som QLED og QD-Mini LED.
Skærmene vil fremvise både TCL NXTFRAME TV’s unikke vægmonterede og gulvstående designmuligheder og give inspiration til, hvordan tv kan integreres i hjemmemiljøer.
Med dedikerede skærme vil vi skabe et naturligt flow af mennesker, der ser disse, da det vil være noget, der skiller sig ud i butiksmiljøet. Displayinitiativet giver os også mulighed for at kommunikere vores brand og produktet sammen med tilbehør, og hvordan det kan monteres« siger Sebastian Skarp, Nordic Retail Marketing Manager TCL Electronics Europe.
Den nordiske interesse for interiørdesign er stor, og TCL NXTFRAME TV imødekommer denne interesse ved at kombinere avanceret teknologi og æstetisk tiltalende design. TCL NXTFRAME TV giver også mulighed for at vise digital kunst og billeder på skærmen, når den ikke er i brug.
»Mange mennesker i Norden vil have et tv, der er mere end en teknologisk gadget, og TCL NXTFRAME TV fungerer også som et kunstværk og passer ind i indretningen. Præsentationen af vores nye tv er en vigtig del af vores brandstrategi i Norden og et naturligt skridt til at nå ud til flere mennesker med vores vision om livsstils-tv« siger Sebastian Skarp, Nordic Retail Marketing Manager TCL Electronics Europe.
Initiativet styrker TCL’s tilstedeværelse i regionen og udvider brandets synlighed i et vigtigt segment. Displayprojektet er i øjeblikket ved at blive implementeret i Elkjöp-butikker i Sverige, Norge, Danmark og Finland.
*Oversat med hjælp fra AI