Ny konference vil løfte branchestandarder
Hjem VIRKSOMHEDNy konference vil løfte branchestandarder

Ny konference vil løfte branchestandarder

Af Redaktionen

30/10 2025 åbner dørene for SaaS-marketingkonferencen: GrowthForia.

Det er den første af sin slags i Danmark, og målet er at sætte nye marketingstandarder, hæve ambitionsniveauet og skabe den rette form for vækstbegejstring i en branche, der skal op i Silicon Valley-klassen, siger konferencens initiativtagere.

Professionaliser og opnå den rette vækstbegejstring

Hvad bliver den næste store vækstgenerator i It, tech og SaaS? Det spørgsmål fylder meget i disse dage, og lige nu fører AI an. Men AI bør ikke fylde nær så meget i samtalen – ikke mindst for SaaS-branchen.

Det mener initiativtagerne bag en ny helt ny konference – GrowthForia. De mener, at branchen i stedet bør fokusere på at hæve standarden for sin markedsføring, hvis de skal komme op i international klasse:

Ny konference vil løfte branchestandarder”SaaS-virksomheder herhjemme har et stort potentiale. De lider dog under en for stærk ’alt eller intet-tilgang’. Og lige nu er fx man all-in på kunstig intelligens som en genvej til vækst. I virkeligheden bør de fokusere på at professionalisere og organisere sin vækst via sin marketingindsats, hvis de vil op i Silicon Valley-klassen”, siger CEO Casper Rouchmann fra SparkForce – initiativtager til konferencen.

”Succesfuld markedsføring mere end noget andet om at skabe den rette form for vækst. Vi er ikke længere i tiden med ’Growth At All Cost’, så der er behov for en mere kost-effektiv, performance-orienteret tilgang til salg og markedsføring. Derfor er hensigten med konferencen at skabe den rette form for vækstbegejstring”, siger initiativtager og SparkForce-partner, Frederik Saabye.

Marketingkonferencen vi selv har savnet

SaaS-branchen udvikler sig i raketfart – og for de mest erfarne kræver det dybe, taktiske indsigter, der matcher tempoet og kompleksiteten i deres hverdag. Det er motivationen bag initiativet til GrowthForia.

For selv om der er mange konferencer, der forsøger at bidrage til en positiv udvikling i SaaS-økosystemet,
er GrowthForia den første af sin slags, der er 100% dedikeret til at løfte branchens marketingevner:

“Med vores 10-15 år i branchen, har vi de seneste år længtes efter konferencer, hvor niveauet var så højt, at vi kom hjem med fyldte notesbøger. GrowthForia er den konference, vi selv har savnet. Den er 100% nørdet og fokuseret på B2B SaaS-marketing for kun de mest erfarne. Kort sagt – hvis man lever for avanceret marketing, så er GrowthForia stedet”, siger initiativtager og VP of Marketing hos Neurons, Andreas Obel.”

 

 

Om GrowthForia

Growthforia er konferencen for dig, der er færdig med marketing-basis og klar til at spille i den tunge liga.Det er for marketers, der ved hvad de laver – og vil gøre det endnu bedre. Vi har samlet de skarpeste hoveder fra B2B SaaS til en dag med zero-fluff indlæg, avancerede taktikker og konkrete greb, du kan tage direkte med hjem og bruge. Læs mere om konferencen her: Growthforia.dk. Program følger.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>