Over 100 nye funktioner og integrationer skal styrke brands og forhandleres vækst.
BigCommerce, en førende åben SaaS e-handelsplatform for hurtigt voksende og etablerede B2C- og B2B-brands, meddeler i dag over 100 væsentlige opdateringer, nye funktioner og integrationer som en del af deres nye store produktlancering ved navn “Next Big Thing”.
“Innovation starter med kunden og forståelsen for deres mål, så vi kunne ikke være mere begejstrede for at introducere disse store platforms-fremskridt, der hjælper brands og forhandlere med at nå flere kunder, forbedre konvertering og sænke deres omkostninger,” siger Troy Cox, chief product officer hos BigCommerce.
Opdateringerne omfatter bl.a. lanceringen af Catalyst. Catalyst er en teknologi, som er skræddersyet til specifikke behov hos mellemstore og store virksomheder inden for både B2C og B2B. Teknologien er udviklet med det formål at støtte BigCommerces kunder, udviklere og bureau-partnere i hurtigt og nemt at opbygge onlinebutikker ved at anvende en komponerbar arkitektur. Et kerneelement i Catalyst er sidebygningsværktøjet Makeswift, som BigCommerce købte i fjerde kvartal af 2023.
Et andet vigtigt element i “The Next Big Thing” er integration af BigAI, der udnytter AI til at forbedre shoppingoplevelser, øge konverteringer og produktivitet ved hjælp af AI-drevne produktbeskrivelser og analyser.