Jabra lancerer Jabra Scheduler og udvider porteføljen af produkter til mødelokalet
Hjem TEKNIKJabra lancerer Jabra Scheduler og udvider porteføljen af produkter til mødelokalet

Jabra lancerer Jabra Scheduler og udvider porteføljen af produkter til mødelokalet

Af Redaktionen

Jabra, der er den førende producent i verden inden for professionelle lyd- og videoløsninger, lancerer i dag Jabra Scheduler, et planlægningspanel med touch-skærm, der viser tilgængeligheden af mødelokaler og giver brugerne mulighed for at reservere plads direkte i lokalet eller via deres digitale kalendere.

Panelet forenkler planlægningen ved at gøre det nemmere at finde ledige pladser, forhindre dobbeltbookinger og levere en problemfri oplevelse på tværs af Jabra’s mødelokaleløsninger.

Panelet er fremstillet af mere end 50% genbrugsmaterialer og understøtter også mere bæredygtige produktionspraksisser. Jabra Scheduler vil globalt være tilgængelig den 17. november 2025.

En komplet end-to-end-løsning

Jabra Scheduler fungerer problemfrit med både Microsoft Teams Rooms og Zoom Rooms, hvilket gør det nemt at booke møder på forhånd via en digital kalender eller reservere et sted direkte, mens man sidder i mødelokalet. Når møderne er synkroniseret, vises de i realtid på den interaktive touch-skærm og viser præcis, hvor længe hvert rum vil være tilgængeligt. En LED-lampe signalerer tydeligt, om et rum er ledigt eller i brug, hvilket hjælper med at minimere afbrydelser og holde møderne kørende uden problemer.

Ud over at Jabra Scheduler supplerer Jabra’s lyd- og videoportefølje, kan produktet også bruges i miljøer og rum, der i øjeblikket ikke har andre Jabra-enheder. Denne fleksibilitet giver organisationer mulighed for at standardisere deres planlægningsoplevelse på tværs af alle mødelokaler og drage fordel af Jabra’s høje kvalitet og integrationen med førende platforme, også selvom disse måtte være udstyret med enheder fra andre producenter end Jabra.

Jabra lancerer Jabra Scheduler og udvider porteføljen af produkter til mødelokaletDet rigtige rum til ethvert møde

Jabra Scheduler gør det nemmere for medarbejdere hurtigt at finde det rum, der bedst passer til deres mødebehov. Den klare touch-skærm viser rumstilgængeligheden i realtid, hvilket hjælper brugerne med at se, om og hvor længe et rum er tilgængeligt, og dermed reducere afbrydelser og forvirring i sidste øjeblik.

Ved at gøre det nemt at matche mødebehovet med det rigtige mødelokale kan organisationer reducere spildtid, undgå dobbeltbookinger og forbedre den samlede mødeeffektivitet.

Hurtig og pålidelig implementering

Jabra Scheduler er designet til at kunne sættes hurtig op selv i stor skala. Med indbygget kabelhåndtering tilsluttes panelet direkte via et kategori-kabel, hvilket gør installationen nem, når strømmen er tilsluttet. Det tilbyder også flere fleksible monteringsmuligheder, herunder fladt på væggen, vinklet vægmontering, montering på sprosser eller glasmontering. Alt hardware er inkluderet i æsken for at strømline implementeringen og minimere kompleksiteten.

Enhederne kan administreres centralt via Jabra+, hvilket gør det muligt for organisationer at klargøre, overvåge og opdatere panelerne på tværs af flere lokationer.

Holger Reisinger, SVP Enterprise Video Business Unit hos Jabra, siger: “Jabra Scheduler markerer en vigtig udvidelse af vores video- og samarbejdsportefølje og introducerer en ny produktkategori, der fuldender vores løsninger til mødelokaler. Med brancheførende video, professionel lyd og nu intuitiv rumplanlægning leverer Jabra den komplette mødeoplevelse fra én og samme udbyder, hvilket gør det nemmere for organisationer at implementere, administrere og samarbejde problemfrit på tværs af alle rum.”

Vigtigste fordele 
  • Øjeblikkelig status for mødelokalet – LED-lampe og tidsplan direkte på skærmen gør det nemt og hurtigt at tjekke tilgængeligheden
  • Pålidelig implementering – Kablet forbindelse med nem kabelhåndtering og plug-and-play-opsætning
  • Nem fjernbetjening – Mødelokaler kan nemt bookes på forhånd, enten på stedet eller eksternt
  • End-to-end-integration – Supplerer Jabra PanaCast-porteføljen, Microsoft Teams Rooms og Zoom Rooms.

Jabra Scheduler vil være tilgængelig til en vejledende pris på DKK 5.200 excl. moms

Få mere at vide på:  www.jabra.com/scheduler

 

Om Jabra

Jabra er et af verdens førende brands inden for lyd-, video- og samarbejdsløsninger – udviklet til at styrke virksomheder. Vi er stolte af at være en del af GN Group, og vi forpligter os til at bringe mennesker tættere på hinanden og på det, der er vigtigt for dem. GN’s R&D team anvender innovativ hardware, software og AI-aktiverede teknologier og ekspertise på tværs af produktgrupper indenfor hørelse, enterprise og gaming. Jabra’s ingeniørekspertise gør dem i stand til at skabe integrerede og kundecentrerede værktøjer til kontaktcentre, kontorer og samarbejde for at hjælpe professionelle med at arbejde mere produktivt hvor som helst fra. www.jabra.com 

 GN Group blev grundlagt i 1869 og beskæftiger mere end 7.000 medarbejdere og er noteret på Nasdaq Copenhagen (GN.CO). GN’s løsninger sælges i 100 lande over hele verden. Besøg vores hjemmeside GN.com eller kontakt os på LinkedIn, Facebook og X.

 2025 GN Group. Alle rettigheder forbeholdes. Jabra er et registreret varemærke tilhørende GN Group. Alle andre varemærker, der er inkluderet heri, tilhører deres respektive ejere (design og specifikationer kan ændres uden varsel).

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>