Lionbridge vil forbedre kundeoplevelsen og driften ved brug af GTT SIP Trunking med Microsoft Teams Direct Routing
Hjem Nyheder Lionbridge vil forbedre kundeoplevelsen og driften ved brug af GTT Communications SIP Trunking med Microsoft Teams Direct Routing

Lionbridge vil forbedre kundeoplevelsen og driften ved brug af GTT Communications SIP Trunking med Microsoft Teams Direct Routing

Af Redaktionen

– Løsningen dækker 60 SIP Trunk-kanaler og omfatter 3.850 telefonnumre i 17 lande.

 GTT Communications, Inc. en af de førende globale cloudnetværksudbydere til multinationale kunder, annoncerer i dag, at virksomheden har leveret en SIP Trunking løsning til Lionbridge, der er en global leder inden for løsninger til oversættelse og lokalisering.

Løsningen gør det muligt med direkte routing for taleapplikationer over deres Microsoft Teams-platform i USA, Canada og Brasilien og på tværs af Europa. Løsningen dækker 60 SIP Trunk-kanaler og omfatter mere end 3.850 telefonnumre i 17 lande.

Lionbridge vil forbedre kundeoplevelsen og driften ved brug af GTT SIP Trunking med Microsoft Teams Direct RoutingLionbridges medarbejdere er afhængige af tale- og samarbejdstjenester, som kan støtte sine kunder med flersproget lokalisering, oprettelse af indhold og søgemaskineoptimering. GTTs globale helt redundant SIP-baserede netværk giver PSTN-adgang til Lionbridges Microsoft Teams-platform, hvilket sikrer, at dets kontorer har den laveste latens-forbindelse til taleapplikationer, der bruges på den samlede kommunikations- og samarbejdsplatform.

Da Lionbridge afsluttede sin migrering fra Skype for Business til Microsoft Teams, var Lionbridge i stand til at undgå omkostningerne med installering af sin egen session border controller ved at udnytte GTTs globale, direkte routing-funktioner med Microsoft Teams. Som mangeårig GTT-kunde for taletjenester i Europa gjorde Lionbridge det samtidig også nemmere at administrere sin taleløsning ved at samle alle sine taletjenester i Amerika og Europa med GTT som en del af denne nye implementering.

“Lionbridge har en SaaS-first IT-strategi. GTT imponerede os ved at være den eneste udbyder, der kunne tilbyde direkte routing til Microsoft Teams gennem en omkostningseffektiv ‘as-a-Service’-leveringsmodel, som sparede os for store udgifter,” siger Daniel Hebert, senior systemingeniør hos Lionbridge. Han fortsætter:

“GTT-teamet gjorde et fremragende stykke arbejde ved at guide os gennem hver fase af projektet, inklusiv design, nummerflytning og implementering. Vores sammenlægning af tale-netværk med GTT i Nord- og Sydamerika og Europa performer bedre og har desuden hjulpet os med at reducere omkostninger til driften.”

“Vi er glade for at kunne hjælpe Lionbridge med at forbinde sit personale med kunder og partnere for at levere exceptionelle indholdsoplevelser,” siger Tom Homer, President, Europe Division, GTT, og fortsætter:

“GTT har mange års ekspertise i at levere global, enterprise-grade SIP Trunking til Microsoft-samarbejdstjenester, som er understøttet af de cloudbaserede session border controller, vi driver rundt om i verden, og som forbindes til vores Tier 1 IP-backbone.”

Denne pressemeddelelse fra GTT er en oversættelse af den originale engelske version. Mens hensigten er at sikre sammenhæng mellem den engelske og den danske version, er den engelske version i hvert tilfælde af uoverensstemmelse gældende.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>