Oracle tilføjer nye AI-egenskaber til Oracle Fusion Cloud Applications Suite
Hjem VIRKSOMHED Oracle tilføjer nye AI-egenskaber til Oracle Fusion Cloud Applications Suite

Oracle tilføjer nye AI-egenskaber til Oracle Fusion Cloud Applications Suite

Af Redaktionen

Nye AI-egenskaber inden for økonomi, forsyningskæde, HR, kundeoplevelse og meget mere hjælper organisationer med at blive mere konkurrencedygtige, øge produktiviteten og reducere omkostningerne.

 Oracle annoncerer i dag en række nye AI-fokuserede funktioner i Oracle Fusion Cloud Applications Suite, der kan hjælpe kunder med at forbedre og forenkle beslutningsprocesser, samt medarbejder- og kundeoplevelsen.

De nye AI-tilføjelser er indlejrede i eksisterende work-flows på tværs af økonomi, forsyningskæde, HR, salg, marketing og service, samt en udvidelse af Oracle Guided Journeys system, der gør det muligt for kunder og partnere at inkorporere mere generativ AI til at understøtte deres unikke industri- og konkurrencebehov.

“Vi ønsker at levere innovation, der har værdi for vores kunder, og kombinationen af OCI, Fusion Applications og de tusindvis af kunder, der bruger disse applikationer dagligt, gør os i stand til løbende at forbedre vores tjenester og levere den bedste AI i branchen. Vi har allerede brugt AI i vores applikationer i flere år, og nu introducerer vi flere AI-generative redskaber, som vores kunder kan drage fordel af. Med flere indlejrede funktioner og en udvidet struktur kan vores kunder hurtigt og enkelt bruge AI til at øge produktivitet, reducere omkostningerne, udvide indsigten og forbedre medarbejder- og kundeoplevelsen,” siger Steve Miranda, Executive Vice President for applikationsudvikling hos Oracle.

Mere end 50 AI-funktioner

Ved brug af Oracle Cloud Infrastructure (OCI) og førende AI-tjenester kan Oracle understøtte mere end 50 generative AI use cases, der er indlejret i Oracle Fusion Applications. Det er derfor designet med respekt for kundernes virksomhedsdata, privatliv og sikkerhed. Med OCI Generative AI Service bliver ingen kundedata delt med udbydere af store sprogmodeller (LLM), og det er heller ikke synligt for andre kunder. Derfor er det også kun den individuelle kunde, der har tilladelse til at bruge tilpassede modeller, der er trænet på deres data. Derudover beskyttes følsomme oplysninger med rollebaseret sikkerhed, der er indlejret direkte i Oracle Fusion Applications-arbejdsgange, og det anbefaler udelukkende indhold, som slutbrugere har ret til at se.

De nyeste indlejrede AI-genererede funktioner omfatter:

 Oracle Fusion Cloud Enterprise Resource Planning (ERP):
  • Indsigtsgivende narrativer: Hjælper med at identificere afvigelser, variabler og skævheder baseret på mønstergenkendelse. Virksomheder opnår en mere fyldestgørende kontekst og handlingsorienterede forklaringer med AI-genererede narrativer, baseret på en eller flere relaterede insights i Oracles Intelligent Performance Management (IPM) Insight. Det betyder, at de kan træffe smartere og mere oplyste beslutninger.
  • Fortællende ledelsesrapportering: Hjælper finansprofessionelle med at forklare afvigelser og tendenser, der påvirker virksomheden. Med AI-drevet ledelsesrapportering og kontekstuelt samarbejde mellem økonomi- og driftsfunktioner kan organisationer forbedre produktiviteten og effektivt udvikle nøjagtige rapporter.
  • Forklarende prognoser: Hjælper finansprofessionelle skabe kontekst og forklare prognoser produceret af prædiktive modeller og nøglefaktorer, der driver forudsigelser og prædiktioner. Ved hjælp af generative, AI-drevne forklaringer kan organisationer afmystificere de prædiktive modellers bagvedliggende funktioner, opbygge tillid til prognoser og muliggøre en bredere anvendelse af prognosemodeller.
  • Generering af projektprogramstatusoversigt: Hjælper programledere med at generere executive-resuméer ved hjælp af detaljer hentet fra projekter og underprogrammer. Med generative AI-drevne statusoversigter kan organisationer forbedre projektgennemsigtigheden ved at se nøgleindsigter og afvigelser og reducere tid brugt på at udarbejde statusrapporter.
  • Oracle tilføjer nye AI-egenskaber til Oracle Fusion Cloud Applications SuiteProjektplan og forslagsgenerering: Hjælper projektledere med at generere skræddersyede projektplaner baseret på mulighedsdetaljer, lignende tidligere projekter og bedste praksis. Med generativ AI, der giver nøglepunkter og fortællinger, der skal inkluderes i planer og forslag, kan organisationer reducere den tid, der er nødvendig for at udvikle planer og forbedre den operationelle effektivitet.
Oracle Fusion Cloud Supply Chain & Manufacturing (SCM):
  • Generering af varebeskrivelser: Hjælper produktspecialister med hurtigt at generere standardiserede produktbeskrivelser, der fremhæver SEO-søgeord. Med generativ AI-understøttelse til varebeskrivelser i Oracle Product Lifecycle Management kan organisationer spare tid, reducere fejl og forbedre den overordnede kvalitet af produktbeskrivelser for at øge kundeengagementet og booste salget.
  • Leverandøranbefalinger: Hjælper indkøbsprofessionelle med hurtigt og effektivt at tilføje leverandører til deres organisations forsyningskæde. Med generative, AI-drevne leverandøranbefalinger indlejret i Oracle Procurement, kan organisationer bruge information såsom produktbeskrivelser og indkøbskategorier til at identificere leverandører, forbedre sourcing-effektiviteten, hjælpe med at sænke omkostningerne og reducere leverandørrisikoen.
  • Forhandlingsresuméer: Hjælper indkøbere med hurtigt at generere et tilpasset resumé til en specifik forhandling. Med generativ, AI-drevet, assisteret forfatterskab indlejret i Oracle Procurement kan organisationer fremskynde forhandlinger, øge besparelser, reducere risiko og maksimere leverandørresultater.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM):
  • Website for jobkategorier: Hjælp administratoren på jeres karrieresite med hurtigt at bygge sider af høj kvalitet til forskellige jobkategorier. Med generative, AI-byggede karrieresider i Oracle Recruiting kan organisationer levere skræddersyede oplevelser til mulige kandidater og øge engagementet.
  • Forklaringer på jobmatch: Hjælpe kandidater med at bruge mindre tid på at afgøre, om et job er bedst egnet til deres baggrund og karrieremål ved at præsentere dem for en oversigt over, hvor godt de passer til et givent job. Med øjeblikkelig feedback fra AI i Oracle Recruiting, kan kandidater bedre forstå, hvor de passer bedst ind i en organisation.
  • Kandidatassistent: Hjælper kandidater med at finde svar på almindelige spørgsmål om virksomheden, fordele og jobspecifikke krav i en enkel samtaleoplevelse. Med generativ AI, der giver øjeblikkelige svar i Oracle Recruiting, kan organisationer holde kandidater engagerede, mens de gennemgår karrieresteder og jobmuligheder.
  • Generering af lederundersøgelser: Hjælper ledere med at generere hurtige undersøgelser til deres teams med lederdefineret struktur og formatering. Med generativ AI i Oracle Cloud HCMs Manager Activity Center kan organisationer få rettidig medarbejderfeedback for hurtigt at informere om handlinger og beslutninger.
Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX):
  • Opsummering af webchats: Hjælper kundens callcenter med at generere intelligente, kortfattede og klare opsummeringer af kundechatsessioner baseret på transskriptionen af samtalen. På den måde kan generativ AI hjælpe organisationer med, nøjagtigt at spore igangværende problemer, reducere manuelle opgaver for serviceagenter og forbedre kunde- og medarbejderoplevelsen.
  • Assisteret redigering af salgsindhold: Hjælper sælgere med at generere kundesucceshistorier ud fra positiv kontohistorik. Med generativ AI, der hurtigt producerer relevant understøttende indhold i Oracle Sales, kan organisationer lukke nye aftaler hurtigere.
  • Assisteret udvikling af indhold og anbefalinger til markedsføringsmateriale: Hjælper marketingfolk med at levere emnelinjeanbefalinger samt tekst til e-mails og websites. Dertil kommer designanbefalinger – alt sammen midler, der forbedrer publikumsengagementet. Med generativ AI, der understøtter udviklingen af aktiver i Oracle Marketing, kan organisationer forbedre hastigheden og relevansen af marketingkampagner og optimere ydeevnen.

Generativ AI-udvidelse med Oracle Guided Journeys

Oracle Guided Journeys leverer nu en udvidet rammeaftale, der giver Oracle Cloud HCM og Oracle Cloud SCM-kunder og -partnere mulighed for at tilføje deres egne generative AI-kapaciteter, der komplementerer integration med deres eksisterende Oracle Fusion Applications-investeringer. Som en del af denne ramme kan organisationer vælge deres foretrukne LLM-udbyder til at understøtte deres unikke branche- og konkurrencemæssige behov. Med Oracle Guided Journeys udvidelsesmuligheder kan kunder og partnere hjælpe med at accelerere innovation og reagere hurtigere på skiftende markedsforhold.

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>