SALTO Systems er stolte af at kunne lancere sin seneste innovation, BlueEntrance Space – en strømlinet, højteknologisk Gæste-ID administrationsløsning, der er designet til at automatisere driften og digitalisere oplevelsen for besøgende.
BlueEntrance Space kombinerer identifikation af gæster og besøgende med adgangskontrol i en enkelt, kraftfuld platform, der giver et væld af funktioner, der forbedrer sikkerheden og effektiviserer oplevelsen.
Denne avancerede softwareløsning tilbyder digital forhåndsregistrering, automatiseret ind- og udtjekning, realtidsrapportering og en sikker nøglefri oplevelse for intelligent bygningsadministration og sikkerhed.
Ved at indføre BlueEntrance Space kan driftsorganisationer opnå en lang række fordele. SALTOs robuste løsning giver en problemfri identifikationsproces for alle besøgende sammen med digital og berøringsfri adgangskontrol. Det gør det muligt at kun forud registrerede gæster modtager unikke adgangsinformationer via e-mail. Besøgende kan nemt tjekke ind ved smarte, selvbetjeningskiosker ved ganske enkelt at indtaste deres identifikationsoplysninger. For forhåndsgodkendte og faste besøgende tilbyder BlueEntrance Space fleksibiliteten i at få adgang til bygninger ved hjælp af smart RFID SVN-teknologi, JustIN Mobile digital nøgle eller mobile QR-koder.
Alle adgangsformer giver bygningsadministratorer mulighed for at forhåndsregistrere beboere, spore besøgende og administrere adgangstilladelser fra sag til sag. Disse adgangsmetoder, kombineret med indbyggede kameraer, nøglekoder og SVN trådløse, fritstående smartlåse, garanterer førsteklasses sikkerhed og beskyttelse mod manipulation. Resultatet er, at din bygning nu kan få en automatiseret lobby eller et receptionsområde, der er helt uden fysisk opsyn.
Andre fordele ved BlueEntrance Space for bygningsadministratorer og driftsorganisationer omfatter:
-
Reducer ventetiden med hurtig forhåndsregistrering og automatiseret indtjekning via den smarte selvbetjeningskiosk.
- Planlæg og inviter besøgende. Når de modtager en invitation, kan gæsterne udfylde deres profil på forhånd via smartphonen for at modtage en QR-kode eller digital nøgle.
- Hold indtjekningen enkel og helt nøglefri ved at levere smart adgangsmedier til besøgende.
- Automatiser og håndhæv reglerne med besøgsadgangs-integrationer og GDPR-politik-baseret registrering på tværs af alle lokationer.
- Integrer nemt med SALTO Space-applikationer og tilføj besøgende direkte i dine adgangskontrolsystemer for at sikre strømlinet adgang til bygningen.
- Modtag realtidsrapportering for at se, hvor mange besøgende og ansatte der er på stedet til enhver tid, spor gæster og adgangshændelser, og modtag dybdegående rapporter om besøgsdetaljer og værtsaktiviteter.
BlueEntrance Spaces centraliserede besøgsregistrering og ID-administration øger sikkerheden, effektiviserer driften og giver værdifuld data og indsigt til relevante beslutninger i enhver form for ejendom eller facilitet. BlueEntrance kan ikke kun bruges til kommercielle formål, men har også et enormt potentiale inden for en lang række brancher – herunder sundhedssektoren, uddannelsessektoren, hotel- og restaurationsbranchen.