Waoo er igen blevet kåret som Danmarks bedste internetudbyder i Loyalty Groups årlige kundeundersøgelse BrancheIndex Internet 2025.
Det er 13. gang, selskabet modtager denne anerkendelse, og i år med fremgang på en række nøgleparametre i forhold til sidste år.
Den positive udvikling afspejler både den rationelle produktkvalitet og den mere følelsesmæssige loyalitet, som kunderne har overfor Waoo, ifølge Loyalty Groups årlige benchmark af branchen:
– Kunderne vurderer, at Waoo leverer stabilitet i internetforbindelsen. (Når jeg benytter den internetløsning som min primære internetudbyder leverer, oplever jeg tilfredsstillende internethastighed)
– Kunderne oplever samlet set en høj produktkvalitet hos Waoo. I kategorien Produktkvalitet (Bestående af tre spørgsmål)
– Stadig flere kunder siger, at de ville vælge Waoo igen. (Hvis du i dag skulle vælge din fremtidige internetudbyder, hvor sandsynligt er det da, at du igen ville vælge din nuværende internetudbyder?)
– Oplevelsen af hjælpsomhed blandt medarbejderne er steget markant, hvor Waoo er gået fra en 3. plads til en førsteplads. (Medarbejderne hos min primære internetudbyder er gode til at hjælpe mig)
“Vi er naturligvis vanvittig stolte over, at kunderne igen har valgt os som de bedste. Det her er ikke bare en gentagelse. Det er et bevis på, at vi bliver ved med at rykke os i en branche med et produkt, der på overfladen ser meget ens ud. Kunderne siger, at vi leverer høj hastighed, stabilitet og reel værdi for pengene i en grad, hvor de ikke bare ville vælge os igen, men aktivt anbefaler os. Og det er netop dét, vi knokler for hver eneste dag”, siger Brian Lønroth, direktør, Waoo.
Waoo er skabt i et fællesskab mellem lokale fiberselskaber, der deler ambitionen om at levere internet i topklasse også uden for de største byer, og Waoo leverer nu via fibernettet i hele landet.
“Det tætte samarbejde med vores partnere og mellem medarbejdere gør en kæmpe forskel. Vi har et stærkt hold, og vi lytter både til kunderne og hinanden. Det er det, der gør os stærkere og stærkere,” afslutter Brian Lønroth.