SoftwareOne lancerer en ny varemærkeidentitet, der afspejler virksomhedens forretningstransformation
Hjem NYHEDER SoftwareOne lancerer ny varemærkeidentitet, der afspejler virksomhedens forretningstransformation

SoftwareOne lancerer ny varemærkeidentitet, der afspejler virksomhedens forretningstransformation

Af Redaktionen

SoftwareOne Holding AG, verdens førende udbyder af software og cloudløsninger, præsenterer nu en ny brandidentitet og markedsposition, der afspejler virksomhedens transformation gennem de seneste fem år.

I løbet af denne periode har SoftwareOne udviklet sig fra en licenseret forhandler til en global leverandør af software og cloudløsninger, der hjælper virksomheder og organisationer med at optimere deres aktiviteter ved hjælp af den rette teknologi.

Den nye identitet vil blive udrullet på SoftwareOne’s 90 markeder i løbet af foråret.

Siden 2018 har SoftwareOne udvidet sit udvalg af tjenester, og via opkøb er virksomhedens størrelse blevet tredoblet med over 5.500 nye medarbejdere. I dag tilbyder virksomheden en række cloud-, SAP- og applikationstjenester samt IT-sikkerhed, FinOps og ITAM. SoftwareOne tilbyder endvidere branchespecifikke løsninger inden for bygge-, finans-, stats- og NGO-sektoren.

SoftwareOne lancerer en ny varemærkeidentitet, der afspejler virksomhedens forretningstransformation– Vores nye varemærke afspejler den alt-i-et-leverandør, vi er blevet. Den måde, organisationer køber og administrerer software på, har i flere år været under forandring, drevet af overgangen til skyen og en servicemodel, der fungerer som en alt-i-et-tjeneste. Takket være vores stærke fundament og ekspertise inden for licensering har vi opbygget et holistisk tilbud og et exceptionelt team af eksperter – alt sammen for at understøtte vores kunders cloudrejse, siger Dieter Schlosser, adm. dir. for SoftwareOne.

Det nye varemærke introducerer et distinkt sort/hvidt logo, hvor ordet Software er forenet med ordet One. Dette understreger det integrerede tilbud, hvor SoftwareOne tilfører sine kunder både global og lokal rækkevidde, ekspertise inden for teknologi og kommerciel software, praktisk rådgivning samt dataindsigt – koordineret til en helhed.

– Vi har været ydmyge over for det faktum, at SoftwareOne er med til at omdefinere, hvordan verden indkøber, opbygger og administrerer skyen. Efter måneders arbejde er vi nået frem til en ny definitiv markedspositionering, et omarbejdet tilbud og en ny spændende visuel identitet. Fra rådgivning til fuld implementering – vores kunder kan vælge og blande, det de har brug for, siger Susanna Parry-Hoey, Marketing Manager hos SoftwareOne.

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>