BigCommerce har godt nyt til e-commerce virksomheder med spritnye nye enterprise- og B2B-funktioner
Hjem AI BigCommerce har godt nyt til e-commerce virksomheder med spritnye nye enterprise- og B2B-funktioner

BigCommerce har godt nyt til e-commerce virksomheder med spritnye nye enterprise- og B2B-funktioner

Af Redaktionen

Den amerikanske ecommerce-platform BigCommerce (Nasdaq: BIGC) har netop annonceret en række helt nye funktioner som en del af deres halvårlige produktlancering “The Next Big Thing”.

Opdateringerne er designet til at hjælpe brands og detailhandlere med at skabe salg globalt, forbedre konverteringsrater, forbedre udseendet i deres webshops og levere exceptionelle shoppingoplevelser.

BigCommerce introducerer blandt andet en visuel editor til deres Catalyst composable storefront, kaldet Makeswift, som gør det nemmere at skabe engagerende shoppingoplevelser.

Virksomheden styrker også deres B2B-løsninger med AI-drevne tilbudsflows, køberrollebaseret adgangskontrol og forbedret kontohierarki, hvilket gør det nemmere for virksomheder at administrere komplekse B2B-salg.

“De nye opdateringer bygger videre på vores april-lancering af ‘The Next Big Thing’ og indeholder innovative funktioner, som enterprise-brands og detailhandlere har brug for i en konkurrencepræget verden,” siger Troy Cox, Chief Product Officer hos BigCommerce og fortsætter: “Vores kunder vil kunne nå flere shoppere globalt, skabe imponerende composable storefronts, styrke deres B2B-forretninger, udnytte AI, konvertere flere shoppere til kunder og få adgang til nye funktioner til udviklere.”

BigCommerce har godt nyt til e-commerce virksomheder med spritnye nye enterprise- og B2B-funktionerOpgraderinger inkluderer også nye omnichannel-salgsfunktioner gennem integration med Feedonomics, som muliggør hurtigere levering og BOPIS (buy online, pickup in-store) muligheder. Derudover lancerer BigCommerce hyper-lokale værktøjer til at understøtte global ekspansion, herunder lokale betalingsløsninger og checkout-funktioner.

Med lanceringen af BigAI forbedrer virksomheden shoppingoplevelsen gennem AI-baserede produktanbefalinger og SEO-optimerede produktbeskrivelser. Derudover introduceres Fastlane by PayPal , en gæste-checkout-løsning, som kan reducere checkout-tiden med op til 32 procent og forbedre konverteringsraterne.

Rene Clobes, digital marketing manager hos Expresso, en BigCommerce B2B-kunde mener de nye funktionaliteter er en reel game-changer: ”Den nye teknologi forenkler vores daglige arbejde med mange nyttige funktioner. Det er en reel game-changer.”

BigCommerce fortsætter med at være en førende spiller inden for e-commerce og leverer nye værktøjer til at hjælpe brands med at vokse på globalt plan.

 

 

 

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>