Efter lanceringen af navnet i september tager PEUGEOT nu næste skridt og viser det første billede af den kommende konceptbil.
Designet markerer starten på et nyt atletisk og fremadskuende formsprog og giver et blik ind i mærkets fremtid.
Kabinen er nytænkt fra bunden og udstyret med det banebrydende Hypersquare rat med et styringssystem baseret på Steer-by-Wire-teknologi.
Det er karismatisk fransk design, som sætter retningen for PEUGEOTs næste æra.
Den nye PEUGEOT POLYGON CONCEPT får sin officielle premiere på PEUGEOTs YouTube-kanal den 12. november kl. 13.00. Inden da kan man udforske PEUGEOT POLYGON CITY, der er en specialdesignet ø udviklet af Gameloft i tæt samarbejde med PEUGEOTs designteam, skabt eksklusivt til Fortnite-universet.
Deltag i spillet FORTNITE den 10/11 kl. 10.11 i PEUGEOT POLYGON City
Den unikke ø er udformet med inspiration fra Hypersquare, som bliver et centralt element i køreglæden i fremtidens PEUGEOT-modeller og i POLYGON CONCEPT.
Oplevelsen repræsenterer en ny, interaktiv spilplatform, der henvender sig både til PEUGEOT-entusiaster og gamere. Initiativet markerer endnu et skridt i PEUGEOTs arbejde med at engagere nye målgrupper og styrke tilstedeværelsen i gaming-universet gennem en innovativ digital oplevelse, der giver et tidligt indblik i den kommende konceptbil. Yderligere information om adgang til PEUGEOT POLYGON City i Fortnite følger.
PEUGEOT POLYGON City er en uafhængigt udviklet Fortnite-ø og er hverken sponsoreret, støttet eller administreret af Epic Games, Inc.
Fakta Gameloft:
Gameloft er en global leder inden for udvikling og udgivelse af multiplatform-spil og har i 25 år været pioner i branchen med innovative spiloplevelser. Virksomheden udvikler spil til alle digitale platforme, fra mobil til PC og konsol, og står bag succesfulde titler som Asphalt, Dragon Mania Legends, March of Empires og Dungeon Hunter.
Gameloft samarbejder med store internationale brands som LEGO, Universal, Illumination, Hasbro og Fox Digital Entertainment og distribuerer spil i over 100 lande. Gameloft har 3.000 medarbejdere og når 1 milliard unikke brugere om måneden. Med Gameloft for brands giver virksomheden annoncører adgang til dette publikum via et førende B2B-tilbud. Gameloft er en del af Vivendi-koncernen.





