Consumer Panel Services GfK lancerer den nye forbrugeranalyseplatform, SimIT Web, for at revolutionere kategoristyring
Hjem AI Consumer Panel Services GfK lancerer den nye forbrugeranalyseplatform, SimIT Web, for at revolutionere kategoristyring

Consumer Panel Services GfK lancerer den nye forbrugeranalyseplatform, SimIT Web, for at revolutionere kategoristyring

Af Redaktionen

CPS GfK’s SimIT Web vil blive drevet af Circanas Liquid Data-teknologiplatform.

Consumer Panel Services GfK (nu en del af YouGov), der er førende inden for forbrugerindsigter, er stolt over at kunne annoncere udviklingen af sin banebrydende nye platform, SimIT Web.

Dette banebrydende produkt, der er udviklet i samarbejde med Circana, den førende rådgiver inden for kompleksiteten af forbrugeradfærd, er baseret på unikke forbrugermålinger og vil være en go-to-løsning for kategorichefer.

Platformen vil blive brugt som en central søjle for forbrugerindsigter og give anbefalinger til forbedret kategori- performance. Lanceringen er planlagt til 3. kvartal 2024.

SimIT Web er drevet af Circanas Liquid Data-teknologiplatform og vil gøre det muligt for producenter og detailhandlere at indhente analyse når som helst og hvor som helst.

Consumer Panel Services GfK lancerer den nye forbrugeranalyseplatform, SimIT Web, for at revolutionere kategoristyringOnlineplatformen tilbyder tilgængelighed 24/7, hvilket sikrer uafbrudt adgang til indsigter i realtid. Desuden har platformen robuste og fleksible datavisualiseringsfunktioner, der gør det nemt for brugerne at fortolke og eksportere data.

En af de vigtigste styrker ved SimIT Web er dens kommende AI-chatbot, som vil give brugerne mulighed for at udnytte samtale med AI til at automatisere, strømline og forenkle indsigtsindsamling og beslutningsprocesser. Den intuitive og brugervenlige grænseflade sikrer, at brugerne kan navigere ubesværet gennem platformen, hvilket eliminerer behovet for specialiseret teknisk ekspertise.

SimIT Web har desuden indbyggede delings- og samarbejdsfunktioner, der gør det muligt for teams at arbejde problemfrit sammen. Brugerne kan nemt dele indsigter og diskutere strategier, hvilket giver mulighed for en mere samarbejdsorienteret tilgang og en hurtigere beslutningsproces.

Derudover tilbyder platformen automatiske rapportopdateringer og effektive eksportfunktioner, hvilket sparer værdifuld tid og ressourcer. Det sikrer, at brugerne får de mest opdaterede oplysninger, så de kan tilegne sig den nødvendige viden til at holde sig foran konkurrenterne.

Circanas Liquid Data-teknologiplatform integrerer og tilpasser problemfrit alle datasæt for salg, profiler for hyppige forbrugere, medier og andre datasæt for hurtigt at finde de indsigter og handlingstrin, der er nødvendige for brands og/eller detailbutikker. Liquid Data er kendt for sin skalérbarhed, ydeevne og pålidelighed og sikrer en problemfri brugeroplevelse og gør det muligt for organisationer at udnytte dataanalysens fulde potentiale.

Denne platform repræsenterer et betydeligt skridt fremad i forbrugeranalysebranchen. Dens effektive datatilgængelighed og -visualisering, eksportmuligheder, AI-chatbot, samarbejdsfunktioner, automatiske rapportopdateringer og brugervenlighed gør den til et vendepunkt for kategoriansvarlige. Ved at udnytte styrken fra Consumer Insights kan FMCG-producenter og -detailhandlere træffe datadrevne beslutninger, der øger forretningens vækst og succes.

 

 

 

 

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>