Dustin fortsætter med at udvide sit sortiment, så det udover produkter også omfatter tjenester for at kunne tilbyde IT-løsninger til alle kunders behov.
Nu tager man det næste skridt og opdaterer brandet.
Siden børsnoteringen i 2015 har Dustin opkøbt 14 virksomheder med speciale i tjenester og løsninger for at kunne være en komplet IT-partner til små og mellemstore virksomheder. Nu opdateres brandet, og udvalget af tjenester tydeliggøres blandt andet via ny indpakning af Dustins tjenester som f.eks. Network og Modern Workplace.
– Vi vil vise endnu tydeligere, at vi kan tilbyde hele IT-løsninger til virksomheder, og så er det helt naturligt at opdatere brandet. IT bliver en mere og mere central del i virksomheders forretning, og vi vil hjælpe vores kunder med at være på forkant, siger Stephanie Forsblom, VP Corporate Responsibility, Communication & Brand.
I forbindelse med brandlanceringen gennemføres en brandkampagne i samtlige nordiske lande og Nederlandene. Kampagnen kan ses i blandt andet print, radio og online.