Ny platform bruger Neustar Universal Order Connect for hurtigere automatisering
GTT Communications, Inc., en af de førende globale cloudnetværksudbydere til multinationale kunder, annoncerede i dag implementeringen af en ny centraliseret platform, der understøtter deres Access Services Request (ASR) ordrestyring og ticket-løsningssystem.
Den nye platform – baseret på API – bruger Universal Order Connect leveret af Neustar, Inc., som er en global informationsservice- og teknologivirksomhed og førende inden for identitets genkendelse. Virksomhedskunder får gavn af en enkelt, standardiseret og problemfri grænseflade med tredjeparts-kredsløbsudbydere, der vil fremskynde behandlingstiden for nye ordrer og strømline ticket-løsning med løbende service for en forbedret oplevelse.
For at imødekomme globale tilslutningsbehov, kan GTT-virksomhedskunder udnytte tusindvis af udbydere for adgangtjeneste rundt om i verden, herunder 400 foretrukne adgangspartnere til optimering af ydeevne, der forbinder til GTT’s globale Tier IP-netværk for en end-to-end-service, der administreres af GTT.
“Vi har forpligtet os til at føre en helt digital servicemodel for bedre at kunne betjene vores kunder og forbedre effektiviteten og ved at vælge de brancheførende teknologikapaciteter hos partnere som Neustar, fortsætter vi med at eksekvere på vores egen roadmap,” siger Don MacNeil, COO i GTT, og fortsætter:
“Automatisering af ordreindtastning og ticket-løsning med vores tredjeparts adgangsleverandører er et godt eksempel på de meningsfulde måder, vi differentierer kundeoplevelsen på gennem operationel ekspertise. Vi forventer, at denne nye ASR-platformskapacitet, kombineret med andre automatiseringsteknologier på vores roadmap, vil øge hastigheden af ordrebehandling med op til fem gange.”
Den forstærkede platform, som hjælper med at mindske den potentielle kompleksitet af ordrestyring hos GTT’s adgangsleverandører, inkluderer automatiseringsfunktioner der:
- Reducerer manuelle trin i processen
- Giver mulighed for at tilpasse formater til kundernes krav
- Forbedrer nøjagtigheden af ordrer og trouble tickets
Derudover gør den enkelte grænseflade behandling af trouble ticket lettere og forbedrer letheden og gennemsigtigheden af ticket forarbejdning, hvilket resulterer i en lettere forståelig service for kunden.
John Denemark, Neustar SVP og GM for Carrier Provisioning, siger:
“92% af de netværksoperatører, vi undersøgte, mener, at det er vigtigt at forenkle og automatisere processen omkring bestilling af bredbånd for at give en bedre kundeoplevelse. Universal Order Connect er en fuldt integreret platform, der automatiserer og strømliner hele processen med at købe engros netværksadgang og transporttjenester. Vi er glade for at samarbejde med GTT for at implementere denne nye platformsfunktion, som reducerer leveringstider på ordrer, beskytter marginer og sikrer, at virksomhedskunder får optimal service.”