Ny løsning giver Danske Banks kunder penge tilbage, når de handler og rejser
Hjem FINANSIELNy løsning giver Danske Banks kunder penge tilbage, når de handler og rejser

Ny løsning giver Danske Banks kunder penge tilbage, når de handler og rejser

Af Redaktionen

Et nyt samarbejde mellem Loyalty Key og Danske Bank betyder, at bankens privatkunder nu kan få penge retur, når de betaler med Mastercard i mere end 1.700 butikker, restauranter og webshops i Danmark samt på hotelbookinger i hele verden.

Løsningen hedder Cashback, og Danske Banks kunder kan tilmelde deres Mastercard i mobilbanken, hvorefter de optjener Cashback hos Loyalty Key.

Konkret betyder det, at kunderne får en procentdel af købsbeløbet tilbage, når de betaler med Mastercard hos udvalgte butikker, restauranter og webshops. Fordelene dækker alt fra dagligvarer og shopping til rejser og oplevelser, og hver uge kommer der nye butikker til.

Loyalty Key, der er en af Nordens førende leverandører af digitale loyalitetsløsninger, ser samarbejdet som et vigtigt skridt og glæder sig over, at det samtidig kommer bankens kunder til gode.

Ny løsning giver Danske Banks kunder penge tilbage, når de handler og rejser”Danske Bank er allerede digitalt innovative og dygtige til at skabe værdi for deres kunder, og sammen håber vi at kunne give rigtig mange danske forbrugere mere værdi, når de handler og rejser,” siger Nickolai Hoff, CEO, Loyalty Key.

Cashback direkte i mobilbanken

Cashback er integreret i Danske Banks mobilbank, hvilket gør det nemt for kunderne at tilmelde deres Mastercard, følge deres optjente Cashback og få udbetalt Cashback fra Loyalty Key, hver gang beløbet overstiger 100 kroner.

Kunderne kan også hente appen ‘Cashback’, hvor de får overblik over kampagner, nye butikker og særlige tilbud samt adgang til en hotelplatform med Cashback på hotelbookinger verden over.

Ifølge Danske Bank er Cashback-løsningen et tilbud til kunderne om at få mere ud af deres køb.

“Vi har hele tiden fokus på at give vores kunder de bedste produkter og løsninger. Det gælder også inden for betalinger, hvor kunderne kan vælge blandt de løsninger, der passer bedst til netop deres behov og ønsker. Med Cashback giver vi kunderne mulighed for at få mere ud af deres hverdag – ikke ved at bruge mere, men ved automatisk at få penge tilbage på de køb, de allerede foretager. Cashback integreres direkte på tilmeldte kort og er tilgængelig i mobilbanken, hvor kunderne nemt kan følge og udbetale den optjente Cashback,” siger Mark Wraa-Hansen, direktør for Danske Banks privatkunder.

Cashback er tilgængeligt fra i dag for alle Danske Banks kunder over 18 år, der kan tilmelde deres Mastercard til løsningen direkte i mobilbanken.

Få mere information om Cashback på danskebank.dk/cashback.

 

 

Loyalty Key er en dansk tech-virksomhed, der udvikler avancerede loyalitetsløsninger til finans- og flybranchen. Med fokus på brugervenlige apps, datadreven marketing og state-of-the-art betalingsteknologi gør virksomheden det enkelt for forbrugere at få mere ud af deres køb og for virksomheder at styrke kundeloyaliteten. Loyalty Key står bag flere af Nordens mest populære loyalitetsprogrammer, herunder Cashback i partnerskab med Visa, Cashback i samarbejde med Danske Bank og dele af SAS EuroBonus.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>