Piwik PRO udvider sit tilbud om privacy-compliant marketing- og e-handelsanalyse for at imødekomme behovene og budgetterne hos SMV’er.
Piwik PRO sigter mod at støtte SMV’er i at få mest muligt ud af deres marketing- og e-handelsdata ved at tilpasse sit tilbud.
En undersøgelse fra World Economic Forum viser, at overholdelse af privatlivets fred og udtrækning af værdi fra data forbliver blandt de største udfordringer for SMV’er, der ønsker at opbygge en virkelig datadrevet kultur.
Utilstrækkelige ressourcer og ekspertise er nøgleårsager til deres underpræstation på dette område.
Den yderst positive modtagelse af Core, Piwik PRO’s gratis plan, motiverede Piwik Pro til at udvide sit omfang til mindre organisationer. Med hjælp fra Piwik PRO’s moduler for Analyse, Tag Manager og Consent Manager kan SMV’er udføre meningsfulde og lovlige analyser for at optimere digitale operationer og drive salg, succesfuldt overvinde forhindringer og opnå datasucces.
Med den nye, detaljerede prisfastsættelse kan de yderligere justere produktsporingskapaciteterne til deres behov og budgetkrav.
Derudover har de adgang til trænings- og uddannelsesmateriale, samt et communityforum for at lære, hvordan de får mest muligt ud af deres data.
Tilbuddets højdepunkter:
- Tre Piwik PRO-moduler: Analyse, Tag Manager & Consent Manager
- Gratis brug op til 500.000 actions/måned med mulighed for at købe yderligere actions fra ca. 535 kr./måned
- Indbyggede og brugerdefinerede marketing- og e-handelsrapporter genereret inden for få sekunder
- Indbyggede funktioner for lettere overholdelse af privatlivslovgivning
“Evnen til at levere værdi til alle virksomheder, uanset branche og størrelse, markerer begyndelsen på et nyt spændende kapitel for Piwik PRO. Vi er overbeviste om, at vores løsning, som nu anvendes af mere 600 virksomheder, vil støtte mange flere organisationer på deres vej til datasucces,” siger Piotr Korzeniowski, CEO hos Piwik PRO.