Sabio Group har annonceret, at deres nye Wellbeing Companion-løsning nu er tilgængelig på Genesys AppFoundry.
Companion har til formål at øge kontaktcentrenes trivsel og ydeevne ved hjælp af AI, analyser og menneskelig indsigt.
AppFoundry-listen gør det lettere for organisationer at få adgang til Sabios transformerende tilgang til overvågning af agenternes velbefindende i kontaktcentret.
Det gør det muligt for kontaktcentre at reducere nedslidning, fravær og sygemeldinger, samtidig med at agenterne får mulighed for at levere fremragende kundeoplevelser (CX).
“Trivsel i kontaktcentret handler om at skabe et miljø, der understøtter rådgivernes trivsel og styrker deres præstationer”, siger Dr. Phoebe Asquith, Senior Business Consultant hos Sabio. “Med vores Wellbeing Companion, som nu er tilgængelig på Genesys’ AppFoundry, er det endnu nemmere for virksomheder at opbygge en kultur af omsorg og høj performance.”
Wellbeing Companion er en del af et bredere trivselsprogram fra Sabio, som omfatter psykologibaseret opdagelse, konsulenttjenester og løbende strategisk successtyring. Trioen udgør et holistisk, skræddersyet og datastyret trivselsprogram, der sætter medarbejdernes trivsel i centrum for organisationskulturen.
Companions AppFoundry-liste følger efter, at løsningen blev shortlistet i Tomorrow’s Health & Safety Awards Guide 2024, som anerkender de mest innovative sundheds- og sikkerhedsprodukter, der vil gøre en reel forskel for britiske arbejdspladser.
Du kan få mere at vide om Sabios Wellbeing Companion-løsning – samt detaljer om, hvordan du får en demo – på Genesys AppFoundry her.