IT-virksomheden Twoday er i gang med at manifestere sin markedsposition som en af de foretrukne teknologipartnere for større, datadrevne virksomheder.
Men rejsen handler ikke kun om strategi og forretning. Den handler også om identitet.
Derfor introducerer Twoday nu et nyt visuelt udtryk, en opdateret brandplatform og en ny hjemmeside, der afspejler virksomhedens modenhed og position som teknologipartner for komplekse, datadrevne organisationer.
”Vi har udviklet os – og vores identitet skal udvikle sig med os. Verden står ikke stille, og det gør vi heller ikke. Vores DNA handler om at sikre fremskridt og ikke om bare at følge med. Vi er vokset i størrelse og modenhed, men vores kerne er den samme: At omsætte indsigt og teknologi til resultater, der holder,” siger CEO i Twoday Christian Pedersen.

Christian Pedersen, CEO i Twoday
Et skarpere udtryk for en mere moden rolle
Efter tre år som vækstaktør tager Twoday nu det næste naturlige skridt mod at være den modne partner, der sætter retningen i både den private og offentlige sektor for at skabe varig konkurrencekraft og effekt for kunderne. Det har betydet et stilskifte i udtrykket og en mindre farverig palette for at højne fokus på det essentielle.
Den nye visuelle identitet markerer overgangen til mere ekspert-rolle, der står for troværdighed, indsigt og teknisk ekspertise, men som stadig tør udfordre det etablerede. Farvepaletten er afdæmpet og stilren med en ravgul farve valgt for sin energi, synlighed og klare signalværdi. Udtrykket er roligt og værdigt, men stadig modigt nok til at udfordre det etablerede.
”Vi udfordrer grænserne for, hvad teknologi og systemudvikling kan skabe af varige resultater for vores kunder. Den nye visuelle identitet er ikke blot et nyt udtryk, men et symbol på Twodays rolle som drivkraft i udviklingen af anvendt AI og avanceret systemudvikling. Et udtryk for vores ambition om at sætte standarden for tillid og avanceret systemudvikling på tværs af industrier og samfund med varig effekt. Sammen med vores nye visuelle udtryk viser vi, at vi ikke blot følger udviklingen – vi er med til at definere den, lyder det afsluttende fra Christian Pedersen.”
Om twoday
Twoday er den drivende kraft inden for anvendt AI og avanceret systemudvikling.
Med 3.000 eksperter inden for data-, software- og cloud-engineering skærer vi igennem kompleksitet, fjerner usikkerhed og beviser teknologiens værdi.
Vi styrker private og offentlige organisationer på tværs af energi og forsyning, industri og produktion, sundhed og life science samt den offentlige sektor.
Fra vores kontorer i Sverige, Danmark, Norge, Finland og Litauen kombinerer vi lokal tilstedeværelse med den skala, der gør en forskel – for at skabe klarhed og resultater, der holder.
Læs mere og se det nye univers på www.twoday.com





