Zoom løfter sløret for Team Chat-forbedringer med AI Companion for at sikre strømlinet samarbejde og kommunikation
Hjem AI Zoom løfter sløret for Team Chat-forbedringer med AI Companion for at sikre strømlinet samarbejde og kommunikation

Zoom løfter sløret for Team Chat-forbedringer med AI Companion for at sikre strømlinet samarbejde og kommunikation

Af Redaktionen

Zoom lancerer et nyt design af sin Team Chat-sidebar, der sikrer brugerne en mere effektiv arbejdsplatform.

Med den nye sidebar kan brugerne organisere chats, kanaler og apps ud fra deres behov.

”Det kan være overvældende at læse mange chats i løbet af en arbejdsdag. Derfor afsøger vi hele tiden, hvordan vi kan skabe optimeringer. Zoom Team Chat gør det nu i endnu højere grad muligt at arbejde ubesværet på tværs af Zoom Workplaces med AI-produkter som Zoom Docs, Zoom Meetings og Zoom whiteboard,” siger Smita Hashim, der er Chief Product officer hos Zoom og fortsætter:

”Den nye Team Chat-sidebar gør samarbejdet lettere og giver brugerne muligheden for at tilpasse platformen til deres arbejdsgange. Samtidig giver AI Companion brugerne mulighed for let at prioritere og følge op på beskeder. Det vil alt andet lige spare tid og øge effektiviteten,” siger Smita Hashim, der er Chief Product Officer hos Zoom.

Zoom løfter sløret for Team Chat-forbedringer med AI Companion for at sikre strømlinet samarbejde og kommunikationEn af de Zoom-kunder, der allerede har oplevet fordelene ved det nye design, er den amerikanske transport- og logistikvirksomhed, Werner.

“Den nye sidebar vil uden tvivl blive en succes hos vores brugere. Muligheden for at tilpasse faner gør oplevelsen mere glidende og intuitiv, og man undgår en endeløs scrolling,” siger Kristian Needham, Senior UCaaS Engineer hos Werner.

Det nye design til Zooms sidebar og AI-forbedringerne i Team Chat gør det nemt for brugeren at prioritere det vigtigste ved at fastgøre faner, så de altid er lettilgængelige. Desuden kan man tilpasse notifikationer for hver fane.

De væsentligste opdateringer i Team Chat-sidebaren og anvendelsesscenarier inkluderer:
  • Et mere intuitivt layout med nye faner for direkte beskeder, kanaler, apps, mapper, favoritter, delte rum, sendte beskeder etc. med mulighed for let at organisere faner via drag-and-drop.
  • Mulighed for hurtigt at søge efter relevante chats med avancerede sorterings- og filtreringsmuligheder og opfølgning på tidssensitive møder fra ’Today’-filteret på fanen Mødechats.
  • Det er let at få en liste over handlingselementer fra en samtale i en kanal med AI Companion.
  • Find hurtigt information ved at spørge AI Companion om et emne eller en fil i en kanal.
  • Reducér notifikationsrod ved at tilpasse mærkninger og notifikationer på faneniveau.

Derudover understøtter Zoom Team Chat nu blokniveau og inline elementer, hvilket optimerer arbejdsprocesser ved at formatere og dele koder direkte i chatbeskeder. Med inline elementer kan brugere fremhæve kodeuddrag inden for tekst, hvilket gør dem visuelt adskilte og lettere at læse.

Zoom Team Chat effektiviserer arbejdet:
  • Brugere kan hurtigt få adgang til mødechats, dele whiteboards, starte møder og meget mere, hvilket hjælper med at organisere tiden bedre, samarbejde effektivt og øge produktiviteten i hverdagen.
  • Øget produktivitet med AI Companion, som er inkluderet uden ekstra omkostninger med betalte Zoom-tjenester, giver brugere mulighed for at skrive beskeder, udføre hurtige handlinger og generere opsummeringer af chattråde.
  • Diskutér emner før, under og efter møder med kontinuerlig mødechat, der gør det muligt at bevare chats og links i en dedikeret gruppechat.
  • Del en mødeopsummering fra AI Companion i Team Chat og følg derefter op direkte i chatten på handlingselementer.
  • Samarbejd eksternt ved at chatte med eksterne kontakter og kommuniker dermed problemfrit på tværs af projekter.
  • Det er muligt hurtigt at finde information på tværs af chats, mødeopsummeringer, SMS, dokumenter og mere via en centraliseret søgeoplevelse.

Zoom Team Chat er en del af Zoom Workplace, som inkluderer AI Companion uden ekstra omkostninger for berettigede betalende brugere.

Den redesignede Zoom Team Chat-sidebar er nu tilgængelig for Zoom Workplace-brugere.

Om Zoom

Zoom er en intelligent alt-i-en-samarbejdsplatform, der gør det let for virksomheder og private hurtigt at komme i kontakt med andre. Zoom Workplace – den AI-drevne samarbejdsplatform – er bygget til den moderne arbejdsplads som hjælp til at strømline kommunikation, øge medarbejderengagement, frigøre tid og ressourcer og optimere produktivitet. Zoom Workplace, som er drevet af Zoom AI Companion, tilbyder samarbejdsløsninger og funktioner som møder, teamchat, telefon, planlægning, whiteboard, Workvivo og meget mere på en samlet kommunikationsplatform. Den AI-drevne samarbejdsplatform styrker også Zooms værktøjer til forretningsydelser som salg marketing og kundeservice, herunder Zoom Contact Center, der har til formål at forbedre kunderelationerne på tværs af alle faser i kundens livscyklus.  Zoom blev grundlagt i 2011, er børsnoteret (NASDAQ:ZM) og har hovedkontor i San Jose, Californien.      Læs mere på zoom.com

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>