GlobalConnect sætter erfaren profil i front for kunderejsen
Hjem NYHEDER GlobalConnect sætter erfaren profil Marianne Horstmann i front for kunderejsen

GlobalConnect sætter erfaren profil Marianne Horstmann i front for kunderejsen

Af Redaktionen

GlobalConnect byder velkommen til Marianne Horstmann som ny chef for Customer Value & Experience.

Hun får ansvaret for at levere den bedste samlede kundeoplevelse på tværs af løsninger.

”GlobalConnect har været hurtige end andre i markedet til at spotte et behov hos kunderne for en partner, der har overblik over hele deres digitale infrastruktur og kan binde den sammen på en intelligent måde. Jeg glæder mig til at være med til at indfri det behov med en holistisk tilgang, hvor vi sætter kunderejsen endnu mere i centrum. GlobalConnect har en forretningskritisk rolle hos kunderne, så det handler ikke blot om at designe og levere den rette sammensætning af løsninger, men om at sikre, at den enkelte kunde har succes med dem,” siger Marianne Horstmann, VP, Customer Value & Experience.

Marianne Horstmann trækker på erfaring fra en lang karriere i branchen, senest som CEO for NetDesign og inden da som ansvarlig for outsourcing-forretningen hos Atea samt en række topposter hos Hewlett-Packard. Desuden har hun været medlem af regeringens Cybersikkerhedsråd.

”Kombinationen af en kommerciel og operationel baggrund giver Marianne en dyb forståelse for kundernes behov. Jeg er meget glad for, at vi har kunne tiltrække så stærk en profil, og hun er den helt rette til at levere på de ambitiøse mål, vi har for kundeoplevelsen,” siger Louise Hahn, CEO GlobalConnect Danmark.

GlobalConnect sætter erfaren profil i front for kunderejsen

Marianne Horstmann

Marianne Horstmann overtager rollen fra Olof Ottoson, som bliver CEO for GlobalConnect-ejede Netteam. Det har hele tiden været planen at finde en ny CEO for Netteam, så Uffe Traberg kan dedikere sig til den kommercielle organisation Customer Solutions & Sales, som han de seneste måneder har stået i spidsen for ved siden af ansvaret for Netteam. Dermed er GlobalConnect i mål med de sidste skridt i organisationsændringen fra starten af året, som har sat kunderejsen yderligere i centrum.

 

 

 

 

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>