Hvad er den nye normal i detailhandlen? Selvbetjening!
Hjem COVID-19 Hvad er den nye normal i detailhandlen? Selvbetjening!

Hvad er den nye normal i detailhandlen? Selvbetjening!

Af Redaktionen

Den globale pandemi har ændret måden, vi handler på.

Hvad er den nye normal i detailhandlen? Selvbetjening!

Her er fire eksempler på nye selvbetjeningsløsninger, der gør det muligt for både kunder og personale at holde afstand, men samtidig giver en god købsoplevelse.

Minimal kontakt mellem mennesker er et af nøgleelementerne i den globale bekæmpelse af COVID-19, og personalet og kunderne i detailhandlen er ingen undtagelse.

For detailhandlen er det en stor udfordring: Hvordan kan man betjene kunderne effektivt, yde en høj grad af service, og samtidig holde afstand? Her er fire selvbetjeningsløsninger, udviklet af detailhandlen, til håndtering af udfordringen. Læs mere på vores blog.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>