Logitech Sync Software introducerer avancerede funktioner til mødelokalereservation
Hjem NYE PRODUKTER Logitech Sync Software introducerer avancerede funktioner til mødelokalereservation

Logitech Sync Software introducerer avancerede funktioner til mødelokalereservation

Af Redaktionen

Lokalereservation, fjernadgang til brugergrænseflader og nyttig brugsdata øger virksomheders effektivitet.

Logitech introducerer avancerede funktioner til mødelokalereservation i Logitech Sync software.

Nu introducerer Logitech nye softwareværktøjer til fjernadgang, lokalebooking, brugsdata og automatisering for at forenkle administrationen af lokaler og enheder i Logitech Sync.

Værktøjerne frigør kapacitet for travle IT-teams, der skal sikre, at de rigtige mødelokaler er tilgængelige og fungerer for medarbejderne på alle tidspunkter. De giver også it-administratorer mulighed for at håndtere deres arbejdsområder eksternt og sikkert.

– IT-teams er ikke blevet mere komplekse, selv om konferencelokalerne er blevet det. Tænk på Logitech Sync som et it-kontrolcenter. Et kontrolcenter, der fanger ‘Houston, vi har et problem’-øjeblikke og virtuelt fejlfinder en Rally Bar på mere end 5.000 kilometers afstand, siger Henry Levak, vicepræsident for produktudvikling hos Logitech B2B.

Lokalereservation via et enkelt dashboard

Logitechs nuværende Logi Dock Flex-løsning til reservation af kontorlokaler gør det nemt for medarbejderne at placere sig tæt på deres kolleger. Logitechs nye Tap Scheduler-software til lokalebooking giver den samme intuitive oplevelse og hjælper med at løse typiske problemer, der opstår, når man reserverer mødelokaler – samtidig med, at det er nemt for it-afdelingen at styre det hele på en enkelt platform.

Softwaren giver medarbejderne mulighed for at reservere lokaler via den kalenderapp, de allerede bruger, f.eks. Google Workspace og Office 365, eller direkte i Logitech Tap Scheduler.

Automatiske funktioner, der tilpasser sig typiske arbejdsmønstre

Hvis ingen har tjekket ind i et lokale inden for et bestemt tidsrum, bliver det automatisk tilgængeligt for andre. Til ad hoc-møder kan brugerne se ledige lokaler ved at trykke på LED-statuslysene i Tap Scheduler eller navigere til et ledigt lokale i oversigten i Tap Scheduler, Logi Tune-appen eller kontorskærmene.

Logitech Sync Software introducerer avancerede funktioner til mødelokalereservationI en kommende softwareopdatering vil AI Viewfinder-sensoren i Rally Bar og Rally Bar Mini være i stand til at identificere personer og automatisk markere rummet som optaget under ad hoc-møder.

It-administratorer vil kunne tilpasse indstillingerne for reservation og frigivelse af rum, så de passer til arbejdspladsens politikker. Senere på året bliver det også muligt at tilpasse Tap Scheduler-grænsefladen med brugerdefinerede baggrunde og brandidentitet.

Bedre fejlfinding på afstand

Titusindvis af virksomheder bruger Logitech Sync til at fjernstyre rum og enheder, der bruges af deres medarbejdere over hele verden. Takket være Remote UI Access via Sync tager fjernfunktionerne nu et stort skridt fremad. Ligesom et medlem af IT-teamet kan tage virtuel kontrol over en brugers computer for at foretage direkte fejlfinding, gør Remote UI Access det muligt at “se” ind i konferencelokalet for at foretage fejlfinding på konferencekameraer, berøringskontroller og endda planlægningspanelet – uden at skulle være fysisk til stede. Logitechs strenge standarder for beskyttelse af personlige oplysninger og sikkerhed sikrer, at Sync aldrig optager eller gemmer lyd, video eller statiske billeder fra et mødelokale.

Detaljerede analyser

Sync sporer brugsmønstre (hvor ofte et lokale bruges) og kapacitet (hvor mange mennesker der er i et givet lokale ad gangen) for at kortlægge, hvilke lokaler medarbejderne faktisk foretrækker. Disse data, som kun er synlige for kundens IT-administratorer, danner grundlag for at træffe gode beslutninger om, hvilke underudnyttede lokaletyper der skal omkonfigureres, eller hvilke populære lokaler der skal duplikeres.

Pris og tilgængelighed

Sync Remote UI Access, reservation af rum og oprettelse af kort samt brugsdata er premium-funktioner, der udvider Logitech Select for Rooms’ omfattende serviceplan og koster $399 om året. Logitech Select for Rooms er en kombination af teknisk ekspertise og avancerede analyseværktøjer, der hjælper virksomheder med at administrere deres rum.

 

 

 

 

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>