Marketingprofil skal styrke CBB’s position som kundernes foretrukne mobilselskab
Hjem TELEKOMMUNIKATION Marketingprofil skal styrke CBB’s position som kundernes foretrukne teleselskab

Marketingprofil skal styrke CBB’s position som kundernes foretrukne teleselskab

Af Redaktionen

CBB Mobil ansætter Morten Storm Lind som ny digital- og marketingchef til at stå i spidsen for virksomhedens velkendte reklameunivers med de små gule priser.

Med mange års erfaring fra 3 får Morten til opgave at udvikle nye kampagner, der skal udbygge CBB’s position som kundernes foretrukne teleselskab med udgangspunkt i selskabets grundværdier: Ærlig, kærlig og uden bøvl.

CBB Mobil har netop ansat 40-årige Morten Storm Lind som ny Head of Digital & Marketing per 1. november 2022. Her skal han skal være med til at sikre, at teleselskabet fortsat har branchens mest tilfredse og loyale kunder, som CBB har vundet en Loyalty Award for tre år i træk.

I sin nye rolle overtager Morten bl.a. ansvaret for CBB’s populære reklameunivers med de små gule priser, som jævnligt bliver udsat for lidt af hvert. Som digital- og marketingchef i et online teleselskab bliver en af Mortens vigtigste opgaver at skabe effektive kampagner, der kan drive relevant trafik til CBB’s salgskanaler samt sikre, at den digitale kundeoplevelse er i top for både nye og eksisterende kunder.

”Det er virkelig dejligt at få en erfaren profil som Morten med på holdet. Jeg er sikker på, at han vil bringe et stort bidrag både fagligt og organisatorisk, hvor hans baggrund og kompetencer helt sikkert kan løfte os til et nyt niveau. Derudover er Morten en flink fyr med masser af energi – et perfekt match til vores grundværdier om at være ærlige, kærlige og uden bøvl. Derfor er jeg også helt sikker på, at vores populære reklameunivers og de små priser er i rigtig gode hænder hos ham,” siger Nikolaj Boserup, direktør i CBB Mobil.

Teleerfaring med digitale kompetencer

Marketingprofil skal styrke CBB’s position som kundernes foretrukne mobilselskabMed mere end syv års erfaring fra teleselskabet 3 og en kortere periode i Telmore, har Morten et kendskab til telebranchen, der er større end de flestes. I 3 bestred han indtil for et år siden en stilling som Head of Digital med ansvaret for e-handel og digital transformation. Ligesom hans nye rolle i CBB, havde han også her et todelt fokus på henholdsvis løbende drift og salg samt en mere innovativ funktion i forhold til udviklingen af digitale kundeoplevelser og services på tværs af kanaler og platforme.

Det seneste år har Morten været ansat i scale-up-virksomheden Goodiebox, hvor han var VP, Commercial & Growth. Her var Mortens opgave at sætte retningen for virksomhedens eksplosive vækst i mere end 13 lande.

”Efter en kort detour til startupverdenen, er jeg glad for at vende tilbage til telebranchen. Og når det nu endelig skulle være, er CBB det oplagte valg, da jeg altid har beundret CBB for at sætte kunderne i første række, hvilket de mange awards jo er med til at bevise. Den position vil jeg være med til at udbygge sammen med mine dygtige kollegaer. Vel og mærke uden at gå på kompromis med den unikke kundeoplevelse, som CBB er kendt for,” siger Morten Storm Lind.

Morten overtager stillingen efter Rune Grønvaldt Hansen. Privat bor Morten i hus på Amager sammen med sin kone og deres to børn.

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>