HP-teknologi skal transformere digitale oplevelser på alle Real Madrid-faciliteter.
Real Madrid Football Club annoncerer en global teknologisponsorataftale med HP Inc. under en fælles underskriftsceremoni på Ciudad Real Madrid.
Som en del af den flerårige aftale vil HP være det første brand, der har sit logo på Real Madrids uniformærme i klubbens 121-årige historie. Sponsoratet omfatter både herre- og damehold samt ungdomsprogrammer.
Derudover bliver HP klubbens nyeste teknologipartner. Samarbejdet har til formål at fremskynde den digitale transformation af klublokaler og løfte Real Madrids fanoplevelse som en del af det nye Santiago Bernabeu-kompleks og videre, herunder personlige oplevelser, spil og klubdrift.
“HP og Real Madrid er to ikoniske globale brands med en fælles passion for at glæde fans, muliggøre exceptionelle præstationer og have en positiv indvirkning på lokalsamfundet. Vi er beærede over at samarbejde med Real Madrid og ser mange spændende muligheder for at udnytte kraften i HP’s teknologi og brand til at skabe fantastiske nye oplevelser for fans og samtidig styrke de samfund, vi deler,” siger HP’s Chief Marketing and Corporate Affairs Officer Antonio Lucio.
Repræsentanter fra begge organisationer deltog i den ceremonielle underskrivelse, herunder Real Madrids præsident, Florentino Pérez, HP’s Lucio, Real Madrids førsteholdstræner Carlo Ancelotti og anførere fra mændenes og kvindernes fodboldhold. Real Madrid-spillerne havde deres nye sponsor på trøjen for første gang i kampen den 4. februar mod Atlético de Madrid.
Begge brands deler også en vision om at styrke lokalsamfund og fremme værdighed og inklusion gennem sport og teknologi. HP tackler den digitale kløft gennem initiativer, der fremskynder digital retfærdighed for millioner af mennesker over hele verden, mens Real Madrid er forpligtet til at skabe et mere inkluderende sportsfællesskab. Gennem deres nye sponsorat vil de to virksomheder også sammen skabe programmer, der adresserer samfundsmæssige problemer, herunder at lukke den digitale kløft.