Salesforce går all-in på AI-agenter
Hjem AI Salesforce går all-in på AI-agenter – nye løsning Agentforce

Salesforce går all-in på AI-agenter – nye løsning Agentforce

Af Redaktionen

Salesforce har opdateret hele deres produktportefølje for at lede en ny æra med AI-agenter i erhvervslivet.

Nu lancerer virksomheden deres nye løsning Agentforce.

I modsætning til traditionelle chatbots og co-piloter, som kræver instruktioner fra et
menneske, arbejder Salesforces nye løsning Agentforce helt autonomt. Den henter data,
udarbejder handlingsplaner og udfører opgaver automatisk.

“Med Agentforce redefinerer vi software til virksomheder i en ny tid, hvor mennesker og
AI-agenter samarbejder for at opnå kundesucces. Det er et gennembrud for AI med stort
økonomisk potentiale for alle brancher,” siger Marc Benioff, CEO hos Salesforce, ogfortsætter:

“Vi gør det nemt for virksomheder at oprette deres egne agentstyrker med autonome
agenter til salg, service, marketing og handel. Det øger produktiviteten, forbedrer
kundeforholdene og driver vækst. Inden for få år forventer vi, at vores kunder vil bruge
milliarder af Agentforce-agenter.”

Ligesom selvkørende biler, bruger Agentforce realtidsdata til at tilpasse sig og handle
selvstændigt inden for virksomhedens rammer. Når det er nødvendigt, kan Agentforce sende
opsummeringer, kundeoversigter og anbefalinger til medarbejdere.

Salesforce går all-in på AI-agenterHeathrow, Europas travleste lufthavn, har testet Salesforce Agentforce og oplevet en
markant forskel.

“Vi er imponerede over, hvordan Salesforces AI-platform fungerer. Den har forbedret vores
service, øget kundetilfredsheden og øget vores digitale indtægter med over 30 procent,”
siger en talsmand fra Heathrow Airport.

Med ‘Agentforce for Service’ kan virksomheder hurtigt skalere kundeservice, håndtere konti,
prioritere registreringer og administrere betalinger, vejlede kunderne korrekt og omdanne
enhver interaktion til en salgsfremmende mulighed.

Nogle anvendelsesområder:

Agentforce-agenterne kan nemt tilpasses og opsættes uden kodning. De kan tages i brug på
få minutter, skaleres nemt op og kan arbejde døgnet rundt på alle kanaler.

● Service Agent: Erstatter traditionelle chatbots med AI, der håndterer forskellige
serviceanliggender uden forudprogrammerede scenarier, hvilket øger effektiviteten i
kundeservice.
● Sales Development Representative (SDR): Interagerer med potentielle kunder
døgnet rundt, besvarer spørgsmål, håndterer indvendinger og booker møder baseret
på CRM-data og eksterne data, så sælgere kan fokusere på kundeforhold.
● Sales Coach: Tilbyder skræddersyede rollespil til salgsteams, bruger Salesforce-data
og generativ AI til at hjælpe sælgere med at øve præsentationer tilpasset specifikke
aftaler.
● Merchandiser: Hjælper e-handelsmerchandisers med opsætning af hjemmesider,
målformulering, personlige kampagner, produktbeskrivelser og datadrevne indsigter,
hvilket forenkler daglige opgaver.
● Buyer: Forbedrer B2B-købsoplevelsen ved at hjælpe købere med at finde produkter,
foretage køb og spore ordrer via chat eller salgsportaler.
● Personal Shopper: Fungerer som en digital concierge på e-handelssider og
beskedapps, tilbyder personlige produktanbefalinger og hjælper med søgninger.
● Campaign Optimizer: Automatiserer hele kampagnecyklussen ved at bruge AI til at
analysere, oprette, tilpasse og optimere markedsføringskampagner baseret på
virksomhedens mål.
● Agentforce (tidligere Einstein Copilot): En indbygget personlig assistent, der
understøtter ansatte i deres arbejdsgange ved at søge efter data, skabe
handlingsplaner og gennemføre dem for at øge effektiviteten på arbejdspladsen.
Agentforce lanceres globalt den 25. oktober.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>