Smegs produktserier er kendt for deres design og teknologi, og nu har de også en matchende onlineoplevelse.
Koncerndivisionen Hvidevarer og køkkenprodukter er repræsenteret med et moderne grafisk design, og den brugervenlige rullegrænseflade er også optimeret til smartphones.
Hjemmesiden er spækket med nye funktioner og guider varemærkets fans og designentusiaster gennem det enorme udvalg af Smeg-teknologi, der viser Smegs evne til at imødekomme alle behov i det moderne køkken og opfylde selv de mest krævende stilmæssige krav.
For at tilfredsstille alle søgetyper tilbyder platformen forskellige veje til at opdage Smegs produkter, historie og værdier. Produktmenuen giver besøgende mulighed for at følge en traditionel vej via produkttype eller designstil og at lade sig inspirere af råd om livsstilstrends.
Den nye platform fokuserer på brandoplevelsen med en sektion, der er dedikeret til ideer, indhold om virksomheden og nyheder om virksomhedens aktiviteter, og det er helt i tråd med virksomhedens vision, hvor produktserierne altid har været betragtet som kollektioner, der gør det muligt at mixe og matche for at gøre køkkenoplevelsen til en livsstil.
Der er komplette oplysninger om alle produkter, så besøgende kan se alle de tekniske specifikationer, der sammen med produkternes stilfulde design gør Smegs hvidevarer og køkkenprodukter sikre, pålidelige og attraktive. Hjemmesiden har også en ny guidefunktion, der giver besøgende mulighed for at sammenligne produkterne i sortimentet og giver dem alle de værktøjer, de skal bruge for at træffe det helt rigtige valg.
Muligheden for at købe er heller ikke blevet glemt: Hjemmesiden gør det muligt for besøgende at købe Smegs produkter i webshoppen.
Det nye layout er lanceret på alle fire markeder i Norden (Danmark, Sverige, Norge og Finland).