twoday flytter til nye kontorer i Aarhus og Odense
Hjem VIRKSOMHED twoday flytter til nye kontorer i Aarhus og Odense

twoday flytter til nye kontorer i Aarhus og Odense

Af Redaktionen

Gennem flere år har IT-virksomheden twoday oplevet stor vækst i både omsætning og antal ansatte.

Desuden vil virksomhedens vækststrategi betyde, at de nuværende twoday-medarbejdere kan forvente endnu flere kollegaer i fremtiden.

Derfor flytter twoday kontorer i flere af de største danske byer inden for kort tid.

​I Odense og Aarhus er håndværkere i disse dage i fuld sving med at gøre klar til, at IT-konsulenthuset twoday flytter ind i de nye kontorlokaler i begyndelsen af september.

​I Aarhus flytter twoday’s medarbejdere ind på Søren Frichs Vej 44D, og i Odense vil twoday’s fynske kontor fremover være at finde i Skibhuskvarteret på adressen Buchwaldsgade 35. Fælles for begge kontorlokationer er, at lokalerne er nyistandsatte og klargjorte til en forventet medarbejdervækst.

twoday flytter til nye kontorer i Aarhus og OdenseDe nye lokaler er begge indrettet som moderne arbejdspladser med fokus på medarbejdertrivsel og samarbejde – uanset om medarbejderne er fysisk på kontoret eller deltager i virtuelle møder.

​”Vi har været glade for at have kontor på Aarhus Ø, men væksten i medarbejderantal har gjort, at vi indtil nu har været spredt over flere etager. Da vi har et ønske om at arbejde endnu tættere sammen på tværs af vores forskellige forretningsenheder, har vi derfor også ledt efter et nyt kontor, der kan rumme alle nuværende og fremtidige kollegaer. Og det har vi fundet på Søren Frichs Vej,” fortæller Jannie Skeldrup, der er Facility Manager på twoday’s kontor i Aarhus.

​Tidligere har twoday haft kontor på samme adresse på Søren Frichs Vej 44D. Derfor er det også et glædeligt gensyn, medarbejderne møder tilbage til.

​”Det er en sjov krølle på historien, at vi tidligere har haft kontor på denne adresse, men vi har totalrenoveret kontoret, så det er slet ikke det samme, vi kommer tilbage til. Blandt andet har vi fået bygget et 160 m2 stort etagedæk, hvilket betyder, at vi både har plads alle vores kollegaer, men også til kundeevents og sociale samlinger,” forklarer Jannie Skeldrup.

​Forbliver i hjertet af Odense

I Odense har adressen på twoday’s fynske kontor været i hjertet af byen, hvilket har gjort det nemt for både ansatte og kunder at besøge kontoret. Derfor har det også været et ønske for IT-virksomheden at finde et egnet nyt kontor, der stadig har en central placering i Odense.

​”Selvom vi har været superglade for at have til huse i hjertet af Odense, har vi oplevet en markant vækst i kollegaer, der gør, at pladsen er blevet en smule trang. Samtidig har vi fået flere kunder og vundet store projekter, der betyder, at vi vil blive endnu flere medarbejdere i det fynske fremover. Derfor har vi ledt efter nye kontorlokaler i Odense i længere tid, og vi er virkelig begejstrede for, at det er lykkedes os at finde lokaler i Odense, der både er utroligt centrale i Skibhuskvarteret, men også kan opfylde alle vores behov,” fortæller Simon Berthelsen, der er Business Unit Director for twoday Business Applications ERP. Han afslutter:

​”Det nye kontor i Buchwaldsgade 35 giver også bedre muligheder for at afholde events for både kunder og kollegaer. Desuden er der flere mødelokaler, og så er de langt mere lyse og indbydende end dem, vi hidtil har haft. Men det bedste er, at vi får plads til næsten 50 pct. flere kollegaer. Derfor glæder vi os også til at flytte i begyndelsen af september.”

​Udover de nye lokationer i Aarhus og Odense samler twoday deres kontorer i hovedstadsområdet i et nyt domicil i Pakhus 47 på Sundmolen i Københavns Nordhavn. Her er får de københavnske twoday-medarbejdere hele 15.000 m2 at boltre sig på, når de flytter til oktober.

 

 

 

 

 

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>