Visma ansætter PR & Content Manager i nyoprettet stilling
Hjem NYHEDER Visma ansætter PR & Content Manager i nyoprettet stilling

Visma ansætter PR & Content Manager i nyoprettet stilling

Af Redaktionen

Visma har ansat ny PR & Content Manager i skikkelse af Trine Fruergaard Fog. Stillingen er nyetableret og skabt for at rette større fokus på ekstern kommunikation og for at styrke Visma som enhed.

Visma ansætter PR & Content Manager i nyoprettet stilling 1

Trine Fruergaard Fog er ny PR & Content Manager hos Visma

Trine Fruergaard Fog har baggrund i mode og livsstil. Senest fra Maria Black Jewellery som Head of PR & Communication.

“I rekrutteringen lagde vi vægt på at profilen havde en kreativ tilgang til kommunikation og var skarp på formidling. Trines profil fra en dynamisk branche var et match.”

Siger Troels Skjelbo, CMO for Visma e-conomic og uddyber:

“Jo større en virksomhed er, des mere kompleks fremstår strukturen. Det er vigtigt for os at være transparente omkring hvad vi står for og hvordan vi opererer. Hos Visma er positive initiativer ikke en mangelvare og det kunne vi blive bedre til at fortælle om. Derfor har vi oprettet denne stilling med PR og content-udvikling som hovedfokus.”

Trine Fruergaard Fog er tiltrådt stillingen per 1. september med store forventninger til sin fremtidige rolle i tech-koncernen:

“Jeg tror på klare mål og enkle, opfindsomme løsninger – en tilgang som jeg tydeligt kan genkende hos Visma, hvor værdier som innovation og mangfoldighed ikke blot er ord i en strategisk plan, men fundamentet for al udvikling. Jeg er glad og stolt over at være med på holdet og spændt på udfordringerne, der ligger forude.”

Visma er Nordens førende udbyder af IT løsninger til erhvervslivet og har kundebase i samtlige brancher. Derfor giver det ifølge Troels Skjelbo mening at kombinere PR og content marketing i én og samme stilling. Opgaven ligger overordnet i at skabe inviterende indhold, der appellerer bredt:

“Vismas diversitet af kunder skal naturligvis også afspejles i vores kommunikation. Vi skal være formidlere af indhold som er dialogskabende. På den måde har vi også de optimale forudsætninger for at identificere nye behov. Hele vores eksistensgrundlag er jo baseret på at gøre livet lettere for de erhvervsdrivende.”

Kommenterer Troels Skjelbo på den nye rolle i Vismas SMB division.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>