Adobe introducerer Content Scheduler til Adobe Express
Hjem NYE PRODUKTER Adobe introducerer nu Content Scheduler til Adobe Express

Adobe introducerer nu Content Scheduler til Adobe Express

Af Redaktionen

Planlæg, vis eksempler og udgiv indhold til sociale medier på tværs af platforme fra ét og samme sted.

Adobe lancerer seneste opdatering som led i strategien om at gøre kreativt tilgængelig for alle og hjælpe indholdsskabere med at komme hurtigt videre uden at gå på kompromis med budget og kvalitet.

Adobe Express annoncerer i dag Content Scheduler til web– og app-brugere. Content Scheduler hjælper alle, lige fra indholdsskabere til små virksomhedsejere med at håndtere arbejdsgange for udgivelse af indhold til sociale medier problemfrit. Brugerne kan nu oprette, planlægge, forhåndsvise og offentliggøre indhold hurtigt og nemt fra det samme sted.

Dagens annoncering understreger den voksende betydning, som sociale medier og platforme har for både forbrugere, brands og virksomheder i dag. Lanceringen af Creative Cloud Express tilbage i december og Adobes opkøb af virksomheden ContentCal, der integrerer planlægning, udgivelse og rapportering af sociale medier via èn og samme platform, er et vigtigt trin i den retning.

Siden ContentCals tilføjelse til Adobe har Express-teamet arbejdet på at integrere teknologien og erfaringen i appen. Adobe annoncerer i dag derfor en række nye Adobe Express-funktioner, der imødekommer det store behov for at kunne strukturere  arbejdsgange til sociale medier. Det er kun begyndelsen, og Adobe planlægger at udrulle mange flere funktioner fremadrettet.

Adobe introducerer Content Scheduler til Adobe Express

De nye funktioner inkluderer blandt andet: 
  • Skab og planlæg dine temaer, emner og kampagner på de sociale medier via værktøjer i en enkelt træk og slip-kalender, der hjælper med at udarbejde og færdiggøre dit indhold.
  • Med en ny tidsplan kan du indstille dit indhold til at blive offentliggjort på det helt rigtige tidspunkt.
  • Med forhåndsvisning kan du se dine posts i preview-tilstand for at sikre, at du får det rigtige udtryk.
  • Bevar en strømlinet arbejdsgang, med at udgive dine indlæg på sociale kanaler fra samme sted.

Content Scheduler kan nu fås via Adobe Express Premium-abonnementet. Individuelle brugere af premium-planen kan offentliggøre et ubegrænset antal posts via èn enkelt kalender. Du kan forbinde op til tre sociale profiler pr. plan ved at forbinde din Express-app til dine Facebook-, Instagram- og Twitter-profiler. I øjeblikket er alle funktionerne i Content Scheduler kun tilgængelige i Express-webappen.

Relaterede artikler

Vi bruger cookies og andre identifikatorer for at forbedre din oplevelse. Dette giver os mulighed for at sikre din adgang, analysere dit besøg på vores hjemmeside. Det hjælper os med at tilbyde dig personlig indhold og nem adgang til nyttige oplysninger. Klik på "Jeg accepterer" for at acceptere vores brug af cookies og andre identifikatorer eller klik på "Flere oplysninger" for at justere dine valg. jeg godkender Flere oplysninger >>