Leapwork skal hjælpe Bestseller med at sikre kontinuitet i forretningskritiske processer, der kører på tværs af Microsoft Dynamics 365-applikationer, herunder kassesystemer og e-handelsprocesser.
Leapwork, der udbyder en visuel og AI-drevet platform til automatiseret test af virksomhedssystemer, er blevet udvalgt af Bestseller til at automatisere test af de applikationer, der understøtter koncernens kassesystemer og e-handelsprocesser.
Målet er at opretholde en problemfri shoppingoplevelse for kædens kunder globalt i takt med at Microsoft Dynamics 365 indfører regelmæssige softwareopdateringer.
Med Leapwork investerer Bestseller yderligere i at skabe gode kundeoplevelser ved at fjerne de flaskehalse, der opstår, når virksomheden tester og kvalitetssikrer Microsoft Dynamics 365-applikationer. Det mindsker risikoen for forstyrrelser i modekoncernens kassesystemer og e-handelsprocesser i forbindelse med Microsofts regelmæssige softwareopdateringer.
Bestsellers produkter sælges på tværs af 70 lande, herunder 17.000 multibrand- og stormagasiner og 3.000 Bestseller-brandede butikker.
Kædens omnichannel-tilgang resulterer i et komplekst teknologisk økosystem, og derfor er det vigtigt at kunne teste på tværs af systemer og integrationer i end-to-end processer, eksempelvis for at undgå systemiske fejl ved ordreopfyldelse.
Kim Guldager, som er Product Owner hos Bestseller, siger: “Leapwork vil hjælpe os med at opretholde den kontinuerlige drift af de systemer og processer, vi er afhængige af for at levere en fremragende global kundeoplevelse, hvilket er afgørende for virksomhedens succes som helhed.”
Leapwork indgik for nylig et strategisk partnerskab med Microsoft, der gør det muligt for Microsofts kunder og partnere at sikre kontinuerlig kvalitet på tværs af Microsoft Dynamics 365 og Microsoft Power Platform.
“Vi er stærkt afhængige af applikationer på tværs af D365-pakken, og det er afgørende, at den testautomatiseringsløsning, vi arbejder med, er robust nok til at håndtere den kompleksitet, der følger med Microsofts hyppige softwareopdateringer. I modsætning til de testautomatiseringsløsninger, vi tidligere har brugt, er Leapwork ekstremt let at bruge og kræver ingen forståelse for kodning. Når vores kolleger, der bygger, designer og vedligeholder vores systemer og processer, hurtigt og nemt kan opsætte testflows uden udviklerressourcer, er det muligt at skalere test meget hurtigere” fortæller Kim Guldager.
Christian Brink Frederiksen, som er medstifter og administrerende direktør i Leapwork, siger: “Vi er stolte af at samarbejde med en anden dansk-stiftet virksomhed, der er blevet en sand detailsucceshistorie. Vi ved, hvor central kundeoplevelsen er for Bestseller, og for at sikre kvalitetskundeoplevelser er automatiseret test af virksomhedens forretningskritiske systemer afgørende. Med vores fokus på at gøre det muligt for detailhandlere at bygge, vedligeholde og skalere automatisering hurtigere, kan teknologigæld og andre ukendte udgifter reduceres hurtigt, så kundeoplevelsen kommer i centrum.”