Dagrofa Foodservice tager digitaliseringen til næste niveau, når de som de første nogensinde inden for foodservicesektoren, præsenterer deres banebrydende 3D-koncept, Digital Dining.
Konceptet er en udvidet, digital version af deres årlige kunde- og leverandørmesse, som foregår i et interaktivt og levende 3D-univers fra d.18. november til d.18. december.
Tidligere har Dagrofa Foodservice afholdt deres årlige kunde- og leverandørmesse, Casual Dining, i Bella Center i København, hvor kunder kan se, røre og smage sin vej gennem flere end 60 leverandørstande. I år har coronapandemien forhindret fysisk deltagelse i så stort et arrangement, hvilket er blevet startskuddet til et nyt, banebrydende koncept for afholdelse af messer. For Dagrofa Foodservice er det vigtigt fortsat at udvikle sig og hjælpe til med at holde branchen i gang, på trods af de udfordringer coronapandemien har bragt med sig.
De tager derfor årets kunde- og leverandørmesse til nye, digitale højder med 3D-konceptet Digital Dining, som foregår i en digital 3D-kopi af Bella Centers Hal E, hvor du også vil se andre ”personer” bevæge sig rundt blandt standene.
– Det er vigtigt, at vi gør alt, hvad vi kan, for at hjælpe med at holde hjulene i gang i branchen – både for vores kunder og for vores leverandører. Vi skal stadig bidrage og have fokus på at løfte niveauet og tilbyde de bedste fødevareoplevelser. Derfor har vi i samarbejde med vores kunde, Bella Center, lagt mange kræfter i at skabe rammerne for en helt ny og spændende messeoplevelse med Digital Dining, siger Daniel Lintoiu, Marketing & E-commerce chef hos Dagrofa Foodservice.
I det digitale fødevareunivers kan man som kunde navigere rundt i den realistiske 3D-version af Bella Center, hvor der er opstillet flere end 64 specialtegnede 3D leverandørstande. Herfra kan man klikke på de enkelte stande, som har et tilpasset udvalg af produkteksempler, opskrifter, links til webshoppen, samt en personlig præsentation fra standholderen. Formålet er at give kunden en så levende, inspirerende og interagerende oplevelse som muligt.
– Kommunikation og nærheden til kunderne er afgørende, og det er derfor enormt vigtigt for os at bevare det personlige element og få det overført til den digitale version af messen. Digital Dining er det næste skridt på vores digitaliseringsrejse, og vi har meget store forventninger til formatet. Vores leverandører har taget imod det med stor begejstring, mens mange kunder allerede har tilmeldt sig, og vi glæder og meget til at byde dem velkommen til Digital Dining, siger Daniel Lintoiu, Marketing & E-commerce chef hos Dagrofa Foodservice.
Dagrofa Foodservice oplever stor interesse for den digitale messe og forventer markant flere deltagere til Digital Dining sammenlignet med den fysiske messe, hvor der som regel er ca. 600 deltagere.
Varm velkomst
Når man træder ind i den digitale messe, bliver man mødt af en personlig velkomst fra Dagrofa Foodservices adm. direktør, Peter Bruun, og BC Hospitality Groups CEO, Allan L. Agerholm. Efter velkomsten føres man videre i 3D-versionen af Bella Centers Hal E, hvor man først møder en stand for Dagrofa Foodservice og Støt Lokalt, og herefter præsenteres man for halplanen over de 64 leverandørstande, der kan besøges på den digitale messe.